  • 1. Data: 2012-06-23 10:49:34
    Temat: mocarny diesel - którego wybrać
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Zastanawiam się nad jakimś nowszym dieselm.

    Do porównania biorę BMW M550d i Audi A6 3.0 TDI biturbo.
    Porównajmy moc 381KM w BMW oraz 313KM w A6.

    BMW powinno być szybsze, a patrząc tu, wydaje mi się,
    że idą łeb w łeb.

    http://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio

    IMO porównując A5 3,0 TDI i 335d to audi również
    wychodzi lepiej.

    A8 4.2 tdi również szybsze niż 740d.

    O to chodzi? Lżejsze są te audi?

    I co byście wybrali: M550d czy A6 3.0TDI biturbo?

  • 2. Data: 2012-06-23 10:52:55
    Temat: Re: mocarny diesel - którego wybrać
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > I co byście wybrali: M550d czy A6 3.0TDI biturbo?

    A porządne marki samochodów z dieslami nie robią?
    Porządne, to takie nie z Niemiec, no może z wyjątkiem Porsche.

  • 3. Data: 2012-06-23 11:12:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jun 2012 10:49:34 +0200, megrims napisał(a):
> [...]
    > że idą łeb w łeb.
    > http://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio
    > IMO porównując A5 3,0 TDI i 335d to audi również

    To chyba mozesz znalezc sam ... aczkolwiek lepiej zwazyc, bo fabryki lubia
    jakies dziwne wartosci podawac.

    > I co byście wybrali: M550d czy A6 3.0TDI biturbo?

    A nie lepiej Yeti ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-06-23 11:27:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jun 2012 10:52:55 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A porządne marki samochodów z dieslami nie robią?
    > Porządne, to takie nie z Niemiec, no może z wyjątkiem Porsche.

    Renault ? Robi :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-06-23 11:32:31
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-23 11:12, J.F. pisze:

    > To chyba mozesz znalezc sam ... aczkolwiek lepiej zwazyc, bo fabryki lubia
    > jakies dziwne wartosci podawac.

    > A nie lepiej Yeti ? :-)
    >
    > J.

    Nie ma yeti z takim silnikiem. Poza tym Yetim to żona jeździ.

  • 6. Data: 2012-06-23 11:36:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-23 11:27, J.F. pisze:

    > Renault ? Robi :-)

    Zapewne miał na myśli Kię. :P
    Nie wiem jak Renault, ale PSA ma bardzo fajne silniki 2.7 i 3.0HDi.
    407-ka Coupe z tym ostatnim jeździ zacnie. Chociaż pewnie to nie to o co
    megrimsowi chodzi, bo im sporo brakuje do kategorii 300+.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2012-06-23 11:58:07
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > http://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio

    Swoją drogą ciekawe zjawisko - moja Vectra z mocarnym silnikiem 120KM :)
    potrafi się rozpędzić do 200km/h w dość rozsądnym (jak dla mnie) czasie,
    a tu auta z mocami grubo ponad 300KM z trudem osiągają 250km/h. Niby
    tylko "powietrze" a jakie potrafi być skuteczne :)

  • 8. Data: 2012-06-23 12:14:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Renault ?

    Przecież nie mówiłem, że to jedyne kryterium, a tylko wykluczające ochłapy,
    które megrims zazwyczaj kupuje...

  • 9. Data: 2012-06-23 12:23:46
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-06-23 10:49, megrims pisze:
    > Zastanawiam się nad jakimś nowszym dieselm.
    >
    > Do porównania biorę BMW M550d i Audi A6 3.0 TDI biturbo.
    > Porównajmy moc 381KM w BMW oraz 313KM w A6.

    ja tam bym wybrał BMW, ale ja to teraz się zachwycam połowę słabszym
    530d w kilkunastoletniej budzie ;)
    Tylny napęd trzeba znać i lubić, skoro go znasz i bierzesz pod uwagę to
    pewnie też go lubisz, więc po co się zastanawiać nad przednionapędowcami? ;)

    Lukasz

  • 10. Data: 2012-06-23 13:34:55
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Lukasz* w wiadomości news:4fe5992d$0$1228$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
> [...]
    > Tylny napęd trzeba znać i lubić, skoro go znasz i bierzesz pod uwagę to
    > pewnie też go lubisz, więc po co się zastanawiać nad

    Aż sprawdziłem czy Audi można dostać w wersji "ośka" z tym silnikiem,
    niestety nie ma takiej opcji, jest wyłącznie quattro - a jak ten napęd się
    pozna ;-)

    Pozdr