  • 81. Data: 2011-01-05 00:30:06
    Temat: Re: mniej niz 4000 zabitych w 2010 roku?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2011 20:09:54 +0000 (UTC), masti wrote:
    >Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 20:37:34 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
    >
    >policjanci twierdzą, że najgorsze są letnie dni z piekna pogodą.
    >Wielu idotom włącza się wtedy tryb nieśmiertelności

    To chyba wlasnych statystyk nie czytaja.
    Pazdziernik - jezdzimy jak latem, a za zakretem lalo.
    Ale ostatnio tez przestalo obowiazywac.

    Korelacja zimowa jest jednak silna - im gorsza zima tym mniej ofiar.

    J.

  • 82. Data: 2011-01-05 00:33:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Jan 2011 00:30:06 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    a wiesz co jest najgorszym kłamstwem?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2011-01-05 01:31:51
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-01-03 22:36, J.F. pisze:

    > Z policyjnych raportow rocznych.
    > Niestety - nie dziela na godziny.
    >
    > Ale co - podejrzewasz ze nagle zaczelismy jezdzic noca ?

    Ale skąd wiesz, że być może większość wypadków nie powstała w nocy w tym
    okresie statystycznym, jak nie ma rozdzielnych statystyk?

  • 84. Data: 2011-01-05 10:55:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Nie mam pojęcia i nie obchodzi mnie to.

    No więc producent raczej osiągów ani nie zatajał, ani colowo nie
    zaniżał, tylko po prostu rzetelnie zmierzył.

    To że z wiatrem w plecy, z jadąc z góry i mierząc prędkość
    prędkościomierzem da się nabić sporo więcej to wiadomo.

  • 85. Data: 2011-01-05 10:56:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-05 00:33, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 05 Jan 2011 00:30:06 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > a wiesz co jest najgorszym kłamstwem?

    Jak jakiś dziennikarz co miał do szkoły pod górkę, doda do siebie trzy
    liczby i nazwie to statystyką? :)

  • 86. Data: 2011-01-05 11:08:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-04 13:49, Artur Maśląg pisze:
    > Oczywiście, najszybciej zjeżdżały do Wisły.

    Ba błyskawicznie się zbierał ;)
    I,II,III do odcięcia i 150 jak w mordę strzelił:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 87. Data: 2011-01-05 12:36:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, January 5, 2011, 10:55:10 AM, you wrote:

> [...]
    > To że z wiatrem w plecy, z jadąc z góry i mierząc prędkość
    > prędkościomierzem da się nabić sporo więcej to wiadomo.

    Napisałem Ci dalej - papier wszystko zdzierży. Na papierze Poldek z
    silnikiem 82KM ma prędkośc maksymalną 155 km/h, z silnikiem 103KM ma
    mieć 160km/H? Bądź poważny.

    A prędkość licznikową od rzeczywistej odróżżniam. Napisałem 170+ bo
    nie miałem okazji akurat w 1.4 16V ani razu zaliczyć radarowej
    "legalizacji" licznika a w tamtych czasach GPSem nie dysponowałem.
    Licznikowa przekroczyła 190. Uprzedzając - na A4, w czasach gdy ruch
    był w porównaniu z dzisiejszym symboliczny. Bo na jazdę powyżej
    140km/h Poldkiem trzeba mieć bardzo mocne nerwy i pamiętać, że hamulce
    tarczowe w Poldku przy tej prędkości działają tylko raz na kilkanaście
    minut.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 88. Data: 2011-01-05 13:07:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Napisałem Ci dalej - papier wszystko zdzierży. Na papierze Poldek z
    > silnikiem 82KM ma prędkośc maksymalną 155 km/h, z silnikiem 103KM ma
    > mieć 160km/H? Bądź poważny.

    Przełożenia - jak ten Rover na IV samochód rozpędzał się do odcięcia, a
    na V już nie miał siły bardziej to prędkość maksymalna na takim
    zestopniowaniu bardzo cierpi.

  • 89. Data: 2011-01-05 14:44:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    > W latach 90 w używanych prowadzonych wybierać? Wolne żarty.

    Jak juz ktos wyjechal sprowadzic, to mogl wybierac :-)

    > Modne się zrobiło - znaczy kiedy?

    To gdziej kolo 2000r bylo.

    > Ile tych salonowych jeździło?

    Leasingi, firmowki - to kosztowalo ~70 tys, niewiele wiecej niz
    inne auta sredniej klasy. Ale jednak dwa razy wiecej od lanosa czy
    sieny.

    > A na jakim odcinku masz te parę kilometrów jednego pasa po górę i
    > dwóch
    > w dół? A te pieruńskie przepaści?

    Kudowa-Klodzko.
    Przepasci .. hm, no moze faktycznie sie nie przyjrzalem, ale tam z
    jednej strony chyba spad jest.

    J.

  • 90. Data: 2011-01-05 18:27:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    [...]

    > Przełożenia - jak ten Rover na IV samochód rozpędzał się do odcięcia, a
    > na V już nie miał siły bardziej to prędkość maksymalna na takim
    > zestopniowaniu bardzo cierpi.

    Widać, że nie jeździłeś i łykasz ten papier jak kura plewy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl