  • 1. Data: 2011-01-03 14:03:21
    Temat: jakie zimowki - alternatywa dla UG7
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Musze kupic nowe zimowki.
    W drugim aucie mam od 3 lat Ultragripy 7. Jestem bardzo zadowolony, czy w
    miedzy czasie pojawilo sie cos lepszego?
    Zastsowanie to DC i trasy.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2011-01-03 14:24:50
    Temat: Re: jakie zimowki - alternatywa dla UG7
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 01/03/2011 02:03 PM, adam wrote:
    > Witam
    > Musze kupic nowe zimowki.
    > W drugim aucie mam od 3 lat Ultragripy 7. Jestem bardzo zadowolony, czy
    > w miedzy czasie pojawilo sie cos lepszego?

    UltraGrip 7+ ;)

  • 3. Data: 2011-01-04 00:12:56
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2011-01-03 14:03, adam pisze:
> [...]
    > W drugim aucie mam od 3 lat Ultragripy 7. Jestem bardzo zadowolony, czy
    > w miedzy czasie pojawilo sie cos lepszego?

    Jeździłem na UG7, teraz mam Conti TS830. Obie polecam z własnych
    doświadczeń. W testach dodatkowo wysoko obok tych wymienionych stoi
    Michelin Alpin 4:
    http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterre
    ifen/2010_Winterreifen_Test_225_45_R17.aspx?Componen
    tId=40334&SourcePageId=31821
    http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterre
    ifen/2010_Winterreifen_Test_185_65_R15.aspx?Componen
    tId=40327&SourcePageId=31821

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 4. Data: 2011-01-04 00:55:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > W drugim aucie mam od 3 lat Ultragripy 7. Jestem bardzo zadowolony, czy
    > w miedzy czasie pojawilo sie cos lepszego?

    Bridgestone LM-25.
    Całkiem dobrze jeżdżą.

    Na śniegu prawie jak Frigo, ale na mokrym też całkiem przyzwoicie.