-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Date: Mon, 7 Jan 2019 21:49:44 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <q10e15$nh5$5@node2.news.atman.pl>
References: <7...@g...com>
<X...@l...net>
<q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<q0djth$beu$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<q0sbp8$ub4$1@news.mixmin.net> <5c31e5f9$0$15481$426a34cc@news.free.fr>
<X...@1...0.0.1>
<q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
<q1028h$vqn1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1546894181 24101 83.142.196.21 (7 Jan 2019 20:49:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Jan 2019 20:49:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <q1028h$vqn1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647779
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07.01.2019 o 18:28, mk4 pisze:
> No ale w praktyce te 150 metrow do obserwacji to nie jest jakos bardzo
> duzo a zgrubna ocena predkosci jest natychmiastowa. Wystarczy spojrzec
> na pojazd przez chwile, zeby miec watpliwosci, ze da się zdążyć. I to
> wystarczy. Nie masz pewnosci nie ryzykujesz.
W praktyce oznacza to, że s sporej części miasta stoisz at mortem
defecatum.
> Co do miasta to przejscia przez takie dwupasmowe jezdnie bez świateł to
> rzadkosc.
Patrz - akurat koło mnie w pytę takich - ale już zapewnie niedługo -
będą światła zapewne montować, bo inaczej się nie da.
> A zwykle wystarczy mniej - bo widać, że ktoś sie
> toczy.
Chciałeś mieć pewność, to bądź konsekwentny - skoro może nie hamować, bo
nie to równie dobrze może przyspieszyć.
> Wiec to czekanie do nocy to bardziej teoria.
Chciałbym zobaczyć twoje marginesy bezpieczeństwa jak wyjeżdzasz z
parkingu na zatłoczoną z pierwszeństwem. No i oczywiście nie
korzyszystasz z uprzejmości "idiotów" co cię wpuszczają. W zasadzie to
powinieneś je pomnożyć razy dwa conajmniej, bo przecież masz znacznioe
gorszą widoczność niż pieszy...
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.19 21:50 Shrek
- 08.01.19 03:15 Alik
- 08.01.19 06:36 Shrek
- 08.01.19 06:59 Budzik
- 08.01.19 06:59 Budzik
- 08.01.19 07:15 Shrek
- 08.01.19 07:16 Shrek
- 08.01.19 08:31 Alik
- 08.01.19 09:01 j...@j...org
- 08.01.19 11:59 Budzik
- 08.01.19 11:59 Budzik
- 08.01.19 13:29 Mateusz Viste
- 08.01.19 18:13 Cavallino
- 08.01.19 18:59 Budzik
- 08.01.19 19:00 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=