  • Data: 2019-01-07 21:43:51
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2019 o 12:59, Budzik pisze:

    > Podstawowy bład polega na tym, ze rozpatrujesz cała jezdnie w kontekscie
    > jednego kierunku... tymczasem tak naprawde sa dwa kierunki i tylko polowa
    > dystansu.

    Niby dlaczego - ten z drugiej cię nie może trafić? Był ostatnio wątek
    jak dziecieka potrącił na drugim pasie. Też były głosy że "wtargnął".

    > Dodatkowo 5km/h to stosunkowo wolny spacer.

    Nie - 6km to szybki żołnierski marsz. spacer to miedzy 3 a 4. między 4 a
    5 to "przelotowa" pieszych przed 60.

    > Widze tyle samo złych zachowan u kierowców co u pieszych.

    Więc jak wytłumaczysz to, że na yutubach widać głównie kierowców?
    Zarazili się ojkofobią od prezesa?

    > Nie, nie zatrzymuje sie - pisałem juz o tym kiedys.

    No więc bądź konsekwentny - przecież to w twoim interesie - tirolot może
    lecieć!

    > Ale tyle co moge to staram sie boki obserwowac i jak widze ze ktos z boku
    > zapierdala to zahamuje pomimo tego ze mam pierwszenstwo.

    Z tym, że nie zobaczysz, bo generalnie patrzysz na wprost.

    > Ale co mam zobaczyc na yt? Kierowców przekraczajacych przepisy? Tak, ich
    > tez widze na drogach pełno! Masz racje, moze nawet wiecej niz pieszych.
    > ale czy to udowadnia ze piesi dbaja o swoje bezpieczenstwo?

    To znaczy, że skoro piesi są głupi, to kierowcy głupsi sądząc po
    filmikach - to chcesz powiedzieć?

    Shrek