  • Data: 2019-01-08 06:59:56
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Niby dlaczego - ten z drugiej cię nie może trafić? Był ostatnio
    > wątek jak dziecieka potrącił na drugim pasie. Też były głosy że
    > "wtargnął".

    Mowie tylko ze w twoich wyliczeniach nie zgadzaja sie odległosci bo
    liczysz jedna strone dla siedmiu metrów a powinienes dwie dla 3,5...

    > Nie - 6km to szybki żołnierski marsz. spacer to miedzy 3 a 4. między
    > 4 a 5 to "przelotowa" pieszych przed 60.

    Co nie zmienia faktu, ze widzac nadjezdzajacy pojazd mozesz przyspieszyc
    a przechodzac w tłoku ulicznym przez ulice mozesz isc szybkim zołnierskim
    krokiem.

    > Więc jak wytłumaczysz to, że na yutubach widać głównie kierowców?
    > Zarazili się ojkofobią od prezesa?

    Bo w przpyadku pieszych złe zachowanie najczesciej nie skutkuje niczym
    złym. A kierowcy nagrywaja sie cały czas na calej drodze, nie tylko w
    obrebie pasów.
    Ale ponizej przyznałem ci racje - kierowcy łamia przepisy czesciej.
    I co z tego?
    Jaki wniosek wyciagnałbys z takiego faktu jako pieszy?

    > No więc bądź konsekwentny - przecież to w twoim interesie - tirolot
    > może lecieć!

    Dlatego pieszy ma lepiej bo łatwiej ocenic mu całosc sytuacji.
    kierowca musi liczyc na to ze inni beda jechac zgodnie z przepisami bo
    stawanie na kazdej drodze pomimo posiadania pierwszenstwa to sprowadzanie
    sprawy do absurdu.

    > Z tym, że nie zobaczysz, bo generalnie patrzysz na wprost.

    Nie obserwujesz boków drogi zwłaszcza tam gdzie jest widocznosc?
    Ani tego co dzieje sie z tyłu?

    > To znaczy, że skoro piesi są głupi, to kierowcy głupsi sądząc po
    > filmikach - to chcesz powiedzieć?

    Jakie ma znaczenie kto jest głupszy? Ja szukam raczej madrosci a nie
    glupoty :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain