-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.109241081055.wars
zawa.vectranet.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
Date: Mon, 7 Jan 2019 17:28:19 +0000
Organization: http://www.wit.edu.pl
Message-ID: <q1028h$vqn1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <7...@g...com>
<X...@l...net>
<q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<q0djth$beu$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<q0sbp8$ub4$1@news.mixmin.net> <5c31e5f9$0$15481$426a34cc@news.free.fr>
<X...@1...0.0.1>
<q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 7 Jan 2019 17:28:49 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
posting-host="109241081055.warszawa.vectranet.pl:109.241.81.55";
logging-data="1043169"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647752
[ ukryj nagłówki ]On 2019-01-06 20:24, Shrek wrote:
> W dniu 06.01.2019 o 19:00, Budzik pisze:
>
>>> Czyli wtedy gdy nie ma żadnego samochodu w zasięgu wzroku.
>>
>> Wtedy pewnie jest najbezpieczniej ale nie, nie o takiej sytuacji mowiłem.
>
>
> A o jakiej - załóżmy, że pieszy chce przejść przez dwupasmową jedznię -
> 7 metrów. załóżmy, że idzie 5km/h. Załóżmy z dupy, że kierowcy jadą
> zgodnie z ograniczeniem czyli 50km/h. 10 razy szybciej niż piesi. Czyli
> jak pieszy przejdzie te 7 metrów, to samochód przejedzie 70. To twoje
> absolutne minimum - 70 mertrów od przejście nie może być żadnego
> samochodu. Teraz urealniamy. Przeciętnie jeździ się plus 20. Czyli
> 70km/h. Robi się koło 100 metrów. Pieszy nie ma radaru ani dalmierza w
> oczach, więc nalezy założyć, że może jechać więcej - niektórzy (rzadko,
> ale przecież częściej niż co 1000, więc nie ma co ryzykować) stówką -
> 140 metrów. Odległości też dokładnie nie zbada, więc żeby pomiar na oko
> był bezpieczny to wychodzi 200 metrów. W mieście żeby nie było żadnego
> samochodu z dwóch stron w odległości 200 metrów, to często możesz do
> nocy czekać.
No ale w praktyce te 150 metrow do obserwacji to nie jest jakos bardzo
duzo a zgrubna ocena predkosci jest natychmiastowa. Wystarczy spojrzec
na pojazd przez chwile, zeby miec watpliwosci, ze da się zdążyć. I to
wystarczy. Nie masz pewnosci nie ryzykujesz.
Co do miasta to przejscia przez takie dwupasmowe jezdnie bez świateł to
rzadkosc. Zasadniczo nie powinno takich byc wcale. Ale nie ma ich duzo.
Po drugie w miescie samochody jezdza falami. I praktycznie w okolo
minute daje sie znaleźć dziurę. Bo 150-200 m to naprawde niewiele jak
sie juz jest w terenie. A zwykle wystarczy mniej - bo widać, że ktoś sie
toczy.
Wiec to czekanie do nocy to bardziej teoria.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.19 19:42 kk
- 07.01.19 21:37 Shrek
- 07.01.19 21:42 kk
- 07.01.19 21:43 Shrek
- 07.01.19 21:49 Shrek
- 07.01.19 21:50 Shrek
- 08.01.19 03:15 Alik
- 08.01.19 06:36 Shrek
- 08.01.19 06:59 Budzik
- 08.01.19 06:59 Budzik
- 08.01.19 07:15 Shrek
- 08.01.19 07:16 Shrek
- 08.01.19 08:31 Alik
- 08.01.19 09:01 j...@j...org
- 08.01.19 11:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=