eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.109241081055.wars
    zawa.vectranet.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Date: Mon, 7 Jan 2019 17:28:19 +0000
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Message-ID: <q1028h$vqn1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <7...@g...com>
    <X...@l...net>
    <q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <q0djth$beu$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <q0sbp8$ub4$1@news.mixmin.net> <5c31e5f9$0$15481$426a34cc@news.free.fr>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 7 Jan 2019 17:28:49 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
    posting-host="109241081055.warszawa.vectranet.pl:109.241.81.55";
    logging-data="1043169"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647752
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-01-06 20:24, Shrek wrote:
    > W dniu 06.01.2019 o 19:00, Budzik pisze:
    >
    >>> Czyli wtedy gdy nie ma żadnego samochodu w zasięgu wzroku.
    >>
    >> Wtedy pewnie jest najbezpieczniej ale nie, nie o takiej sytuacji mowiłem.
    >
    >
    > A o jakiej - załóżmy, że pieszy chce przejść przez dwupasmową jedznię -
    > 7 metrów. załóżmy, że idzie 5km/h. Załóżmy z dupy, że kierowcy jadą
    > zgodnie z ograniczeniem czyli 50km/h. 10 razy szybciej niż piesi. Czyli
    > jak pieszy przejdzie te 7 metrów, to samochód przejedzie 70. To twoje
    > absolutne minimum - 70 mertrów od przejście nie może być żadnego
    > samochodu. Teraz urealniamy. Przeciętnie jeździ się plus 20. Czyli
    > 70km/h. Robi się koło 100 metrów. Pieszy nie ma radaru ani dalmierza w
    > oczach, więc nalezy założyć, że może jechać więcej - niektórzy (rzadko,
    > ale przecież częściej niż co 1000, więc nie ma co ryzykować) stówką -
    > 140 metrów. Odległości też dokładnie nie zbada, więc żeby pomiar na oko
    > był bezpieczny to wychodzi 200 metrów. W mieście żeby nie było żadnego
    > samochodu z dwóch stron w odległości 200 metrów, to często możesz do
    > nocy czekać.

    No ale w praktyce te 150 metrow do obserwacji to nie jest jakos bardzo
    duzo a zgrubna ocena predkosci jest natychmiastowa. Wystarczy spojrzec
    na pojazd przez chwile, zeby miec watpliwosci, ze da się zdążyć. I to
    wystarczy. Nie masz pewnosci nie ryzykujesz.

    Co do miasta to przejscia przez takie dwupasmowe jezdnie bez świateł to
    rzadkosc. Zasadniczo nie powinno takich byc wcale. Ale nie ma ich duzo.
    Po drugie w miescie samochody jezdza falami. I praktycznie w okolo
    minute daje sie znaleźć dziurę. Bo 150-200 m to naprawde niewiele jak
    sie juz jest w terenie. A zwykle wystarczy mniej - bo widać, że ktoś sie
    toczy.

    Wiec to czekanie do nocy to bardziej teoria.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: