eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <7...@g...com>
    <X...@l...net>
    <q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <q0djth$beu$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <q0sbp8$ub4$1@news.mixmin.net> <5c31e5f9$0$15481$426a34cc@news.free.fr>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 06 Jan 2019 22:59:59 GMT
    Lines: 73
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1546815599 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 492 77.65.80.250:50711
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647693
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >>> Czyli wtedy gdy nie ma żadnego samochodu w zasięgu wzroku.
    >>
    >> Wtedy pewnie jest najbezpieczniej ale nie, nie o takiej sytuacji
    >> mowiłem.
    >
    > A o jakiej - załóżmy, że pieszy chce przejść przez dwupasmową
    > jedznię - 7 metrów. załóżmy, że idzie 5km/h. Załóżmy z dupy, że
    > kierowcy jadą zgodnie z ograniczeniem czyli 50km/h. 10 razy szybciej
    > niż piesi. Czyli jak pieszy przejdzie te 7 metrów, to samochód
    > przejedzie 70. To twoje absolutne minimum - 70 mertrów od przejście
    > nie może być żadnego samochodu. Teraz urealniamy. Przeciętnie jeździ
    > się plus 20. Czyli 70km/h. Robi się koło 100 metrów. Pieszy nie ma
    > radaru ani dalmierza w oczach, więc nalezy założyć, że może jechać
    > więcej - niektórzy (rzadko, ale przecież częściej niż co 1000, więc
    > nie ma co ryzykować) stówką - 140 metrów. Odległości też dokładnie
    > nie zbada, więc żeby pomiar na oko był bezpieczny to wychodzi 200
    > metrów. W mieście żeby nie było żadnego samochodu z dwóch stron w
    > odległości 200 metrów, to często możesz do nocy czekać.
    >
    Z twojej wyliczanki wychodzi ze nie ma szansy przejsc przez ulice.
    A jednak jakos sie to udaje.
    Fuks pewnie...

    >>> Nawet jak
    >>> masz paranoid mode włączony, to okazuje się, że to nie działa.
    >>> Widzisz kierowcę, patrzycie sobie w oczy, zwalnia, a na końcu i
    >>> tak chce cię rozjechać, a zwaniał, bo skręcał.
    >>>
    >> Nie wiem, byc moze moje doswiadczenie zyciowe jest zbyt małe ale
    >> naprawde nie zdarzyło mi sie.
    >
    > Wsiądz na motocykl czy rower to zobaczysz.

    Och, rowerem to sie najezdziłem po miescie od cholery...
    I na rowerze miałem troche przypadków, ale wynikających z wyprzedzania ze
    zbyt mała odległoscia...

    > To że jest tak mało ofiar
    > wśród pieszych to właśnie dlatego, że są oni generalnie wbrew temu
    > co się mówi są bardzo w "paranoid mode".

    Serio serio? No wybacz ale obserwuje na drogach zdecydowanie coś innego.

    > Na motocyklu nie możesz się
    > po prostu zatrzymać na zielonym, bo masz podejrzenia, że cię koleś
    > ma w dupie (nawet w paranoid mode), więc widzisz co by się działo,
    > gdyby piesi swoje pierwszeństwo jednak egzekwowali. W skróecie -
    > spora częśc kierowców ma w dupie niechronionych uczestników ruchu,
    > bo wychodzi z założenia (widocznym również w tym wątku i podobnych),
    > że skoro nie są za blachą, to mają sami o swoje bezpieczeństwo dbać
    > (czytaj ustępować "silniejszym").

    Nie wiem co masz na mysli, piszac ze motocyklista nie moze po prostu
    zatrzymac sie na zielonym...
    >
    >> Mowa jest o tym co moze pieszy zeby polepszyc swoje bezpieczenstwo.
    >
    > I piesi to generalnie robią. Problem w tym, że spora częśc kierowców
    > uważa, że to zmienia pierwszeństwo pieszego na pasach w
    > pierwszeństwo pieszego na pasach (pod warunkiem że nic nie jedzie).
    >
    Za duzo jezdze zeby wierzyc w te bajki o dbajacych o własne
    bezpieczenstwo pieszych.
    dla wielu wazniejsze jest to co w smartfonie...


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
    dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: