-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <7...@g...com>
<X...@l...net>
<q0ac5g$b2m$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<q0djth$beu$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<q0sbp8$ub4$1@news.mixmin.net> <5c31e5f9$0$15481$426a34cc@news.free.fr>
<X...@1...0.0.1>
<q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 06 Jan 2019 22:59:59 GMT
Lines: 73
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1546815599 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 492 77.65.80.250:50711
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647693
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
>>> Czyli wtedy gdy nie ma żadnego samochodu w zasięgu wzroku.
>>
>> Wtedy pewnie jest najbezpieczniej ale nie, nie o takiej sytuacji
>> mowiłem.
>
> A o jakiej - załóżmy, że pieszy chce przejść przez dwupasmową
> jedznię - 7 metrów. załóżmy, że idzie 5km/h. Załóżmy z dupy, że
> kierowcy jadą zgodnie z ograniczeniem czyli 50km/h. 10 razy szybciej
> niż piesi. Czyli jak pieszy przejdzie te 7 metrów, to samochód
> przejedzie 70. To twoje absolutne minimum - 70 mertrów od przejście
> nie może być żadnego samochodu. Teraz urealniamy. Przeciętnie jeździ
> się plus 20. Czyli 70km/h. Robi się koło 100 metrów. Pieszy nie ma
> radaru ani dalmierza w oczach, więc nalezy założyć, że może jechać
> więcej - niektórzy (rzadko, ale przecież częściej niż co 1000, więc
> nie ma co ryzykować) stówką - 140 metrów. Odległości też dokładnie
> nie zbada, więc żeby pomiar na oko był bezpieczny to wychodzi 200
> metrów. W mieście żeby nie było żadnego samochodu z dwóch stron w
> odległości 200 metrów, to często możesz do nocy czekać.
>
Z twojej wyliczanki wychodzi ze nie ma szansy przejsc przez ulice.
A jednak jakos sie to udaje.
Fuks pewnie...
>>> Nawet jak
>>> masz paranoid mode włączony, to okazuje się, że to nie działa.
>>> Widzisz kierowcę, patrzycie sobie w oczy, zwalnia, a na końcu i
>>> tak chce cię rozjechać, a zwaniał, bo skręcał.
>>>
>> Nie wiem, byc moze moje doswiadczenie zyciowe jest zbyt małe ale
>> naprawde nie zdarzyło mi sie.
>
> Wsiądz na motocykl czy rower to zobaczysz.
Och, rowerem to sie najezdziłem po miescie od cholery...
I na rowerze miałem troche przypadków, ale wynikających z wyprzedzania ze
zbyt mała odległoscia...
> To że jest tak mało ofiar
> wśród pieszych to właśnie dlatego, że są oni generalnie wbrew temu
> co się mówi są bardzo w "paranoid mode".
Serio serio? No wybacz ale obserwuje na drogach zdecydowanie coś innego.
> Na motocyklu nie możesz się
> po prostu zatrzymać na zielonym, bo masz podejrzenia, że cię koleś
> ma w dupie (nawet w paranoid mode), więc widzisz co by się działo,
> gdyby piesi swoje pierwszeństwo jednak egzekwowali. W skróecie -
> spora częśc kierowców ma w dupie niechronionych uczestników ruchu,
> bo wychodzi z założenia (widocznym również w tym wątku i podobnych),
> że skoro nie są za blachą, to mają sami o swoje bezpieczeństwo dbać
> (czytaj ustępować "silniejszym").
Nie wiem co masz na mysli, piszac ze motocyklista nie moze po prostu
zatrzymac sie na zielonym...
>
>> Mowa jest o tym co moze pieszy zeby polepszyc swoje bezpieczenstwo.
>
> I piesi to generalnie robią. Problem w tym, że spora częśc kierowców
> uważa, że to zmienia pierwszeństwo pieszego na pasach w
> pierwszeństwo pieszego na pasach (pod warunkiem że nic nie jedzie).
>
Za duzo jezdze zeby wierzyc w te bajki o dbajacych o własne
bezpieczenstwo pieszych.
dla wielu wazniejsze jest to co w smartfonie...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.19 00:31 J.F.
- 07.01.19 00:54 Alik
- 07.01.19 03:14 kk
- 07.01.19 03:16 kk
- 07.01.19 07:08 Shrek
- 07.01.19 07:12 Shrek
- 07.01.19 08:36 J.F.
- 07.01.19 11:59 J.F.
- 07.01.19 12:59 Budzik
- 07.01.19 12:59 Budzik
- 07.01.19 13:03 Liwiusz
- 07.01.19 13:11 j...@j...org
- 07.01.19 13:49 J.F.
- 07.01.19 18:28 mk4
- 07.01.19 19:42 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
Najnowsze wątki
- 2024-09-16 zapora Stronie Slaskie
- 2024-09-16 powodz
- 2024-09-16 Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- 2024-09-15 Mulitisim
- 2024-09-15 Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- 2024-09-18 Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- 2024-09-17 Kultura zapie....ania
- 2024-09-17 Gdańsk się skończył dla mnie.
- 2024-09-16 Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- 2024-09-16 Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-17 Wybuchające pagery
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-18 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-18 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=