  • Data: 2019-01-06 23:59:59
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > nie może być żadnego samochodu. Teraz urealniamy. Przeciętnie jeździ
    > się plus 20. Czyli 70km/h. Robi się koło 100 metrów. Pieszy nie ma
    > radaru ani dalmierza w oczach, więc nalezy założyć, że może jechać
    > więcej - niektórzy (rzadko, ale przecież częściej niż co 1000, więc
    > nie ma co ryzykować) stówką - 140 metrów. Odległości też dokładnie
    > nie zbada, więc żeby pomiar na oko był bezpieczny to wychodzi 200
    > metrów. W mieście żeby nie było żadnego samochodu z dwóch stron w
    > odległości 200 metrów, to często możesz do nocy czekać.

    Z twojej wyliczanki wychodzi ze nie ma szansy przejsc przez ulice.
    A jednak jakos sie to udaje.
    Fuks pewnie...

    > Wsiądz na motocykl czy rower to zobaczysz.

    Och, rowerem to sie najezdziłem po miescie od cholery...
    I na rowerze miałem troche przypadków, ale wynikających z wyprzedzania ze
    zbyt mała odległoscia...

    > To że jest tak mało ofiar
    > wśród pieszych to właśnie dlatego, że są oni generalnie wbrew temu
    > co się mówi są bardzo w "paranoid mode".

    Serio serio? No wybacz ale obserwuje na drogach zdecydowanie coś innego.

    > Na motocyklu nie możesz się
    > po prostu zatrzymać na zielonym, bo masz podejrzenia, że cię koleś
    > ma w dupie (nawet w paranoid mode), więc widzisz co by się działo,
    > gdyby piesi swoje pierwszeństwo jednak egzekwowali. W skróecie -
    > spora częśc kierowców ma w dupie niechronionych uczestników ruchu,
    > bo wychodzi z założenia (widocznym również w tym wątku i podobnych),
    > że skoro nie są za blachą, to mają sami o swoje bezpieczeństwo dbać
    > (czytaj ustępować "silniejszym").

    Nie wiem co masz na mysli, piszac ze motocyklista nie moze po prostu
    zatrzymac sie na zielonym...

    > I piesi to generalnie robią. Problem w tym, że spora częśc kierowców
    > uważa, że to zmienia pierwszeństwo pieszego na pasach w
    > pierwszeństwo pieszego na pasach (pod warunkiem że nic nie jedzie).

    Za duzo jezdze zeby wierzyc w te bajki o dbajacych o własne
    bezpieczenstwo pieszych.
    dla wielu wazniejsze jest to co w smartfonie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy