  • Data: 2019-01-07 00:31:42
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06 Jan 2019 22:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
    >>
    > Z twojej wyliczanki wychodzi ze nie ma szansy przejsc przez ulice.
    > A jednak jakos sie to udaje.
    > Fuks pewnie...

    Nie zawsze fuks.
    - w miescie bywaja swiatla i potem ruch jest rytmiczny.
    fala samochodow i odstep. Ale jak przejscie w zlym miejscu, to beda
    jechac na przemian.

    - przedpiszca troche przesadzil z zalozeniami - pieszy odleglosc
    ocenia i wchodzi. Czesto oceni dobrze, czasem zle.

    -na obecnych przepisach wystarczy, ze oceni tylko z jednej strony -
    pojazd jadacy dalszym pasem musi go przepuscic. A czas pokonywania
    pasa spokojnym krokiem jest akurat taki, ze samochod daje rade
    zatrzymac sie ... lub przejechac przed pieszym.

    W sumie - to bardziej widzi kierowca niz pieszy.
    Jak trzeba z bocznej drogi skrecic w lewo czy przeciac bardziej
    ruchliwa, to czasem trzeba sie naczekac i naczekac ... albo troche
    wymusic. Albo ktos kulturalny wpusci ...

    > Och, rowerem to sie najezdziłem po miescie od cholery...
    > I na rowerze miałem troche przypadków, ale wynikających z wyprzedzania ze
    > zbyt mała odległoscia...

    Ja tam ngdy nie patrze pieszym w oczy, wiec moze to falszywe wrazenie
    pieszego bylo :-)

    J.