  • Data: 2013-11-03 15:46:01
    Temat: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-03 13:39, dizel pisze:

    > Usługa zbieraj minuty w Play w abonamentach dla osób prywatnych i
    > prepaid została wycofana na początku stycznia tego roku. Co do
    > abonamentów firmowych to usługa zmieniła się na Nowe zbieraj minuty
    > gdzie uzbierane minuty można wykorzystać tylko na numery stacjonarne.
    > Tyle że nie jestem w stanie stwierdzić czy usługę nadal można
    > aktywować i w których abonamentach. Na pewno w tych najnowszych
    > abonamentach play nie ma takiej możliwości.

    A no właśnie... ja mam abonament firmowy.

    Może to nie jest już istotne ale ja mam opis następujący tejże usługi
    (na koncie abonenckim):

    Promocyjne minuty, zebrane w ramach usługi Zbieraj Minuty. Minuty są do
    wykorzystania na krajowe połączenia głosowe do wszystkich sieci. Aby
    sprawdzić stan minut z telefonu, wpisz krótki kod *102# i zatwierdź
    "zieloną słuchawką".

    Marek