  • Data: 2013-11-03 20:21:15
    Temat: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-03 19:58, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 03 Nov 2013 19:07:09 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Abonentow tej samej nazwy, bo uzycia slowa "siec" uslugodawca
    > starannie unika :-)

    "Usługi Telekomunikacyjne" - świadczone przez Operatora, pod marką
    T-Mobile, na podstawie Umowy, publicznie dostępne usługi
    telekomunikacyjne w rozumieniu przepisów prawa telekomunikacyjnego oraz
    objęte Umową inne usługi z nimi związane;"

    Operatorzy jednak dość jasno piszą w umowach, kogo i czego tyczy
    konkretna umowa.

    > Ale jesli celujesz w oferte bez limitu do wszystkich, to przestaje
    > miec to znaczenie :-)

    Bardzo mi przykro, ale ma to znaczenie, ponieważ nie każdy
    będzie korzystał z abonamentu za 29zł i do tego może mieć
    inne wymagania, które w tych taryfach są średnio sensowne.
    Jedna taryfa dla wszystkich, u jednego operatora, w jednej sieci
    (czasem marka zwanej)? Żart jakiś :>

    > Ale to pisz precyzyjnie. W ofertach pod nazwa "T-mobile" operatora
    > T-mobile Polska s.a. brak takiej oferty :-)

    Tę uwagę skieruj do siebie. Pokaż mi choć słowo o Orange w umowach
    'nju mobile'.

    > Bo to troche karkolomnie pisac iz oferta T-Mobile (polska s.a) nie
    > jest oferta T-mobile :-)

    No, trochę to karkołomne pisać, że:
    "Teraz wszystkie sieci maja oferty bez limitu za 29 zl. "

    > Tak nawiasem mowiac,
    > 2. ,,Abonent Heyah" - Osoba, która zawarła z Operatorem Umowę;
    >
    > A wiec "abonenci T-mobile" sa jednoczesnie abonentami Heyah :-)

    Nie odwracaj kota ogonem i tak, nie są. Zresztą masz to na
    początku mojej wypowiedzi - umowę o świadczenie usług...

    > W innym regulaminie zmadrzeli
    > 2.1. ,,Abonent" - osoba fizyczna, osoba prawna lub inna jednostka
    > organizacyjna posiadaj?ca zdolność do zawierania umów, która zawar?a z
    > T-Mobile Polska S.A. Umowę o świadczenie usług mobilnych pod marką
    > T-Mobile

    Cieszę się, że sam to znalazłeś - szkoda że tak późno.

    > A maja ich tyle, ze czytac mi sie wszystkich nie chce :-)

    To gdzie ta oferta Orange za 29zł 'bezpłatnie do wszystkich'?