  • Data: 2013-11-03 19:58:22
    Temat: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 19:07:09 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Jak wyżej.

    > Jakie promocje? To są usługi skierowane do abonentów tej samej sieci.

    Abonentow tej samej nazwy, bo uzycia slowa "siec" uslugodawca
    starannie unika :-)

    > Średnio mnie interesuję inne nazwy, jeżeli dana usługa jest
    > skierowana tylko do abonentów T-Mobile i młodzieży z Heyah do tego
    > nie podłączę.

    Ale jesli celujesz w oferte bez limitu do wszystkich, to przestaje
    miec to znaczenie :-)

    > Heyah to nie T-Mobile, a Nju to nie Orange.
    > T-Mobile Polska S.A. jest operatorem sieci Heyah, podobnie jak
    > T-Mobile. Podobnie jest z PTK Centertel...

    Ale to pisz precyzyjnie. W ofertach pod nazwa "T-mobile" operatora
    T-mobile Polska s.a. brak takiej oferty :-)
    Bo to troche karkolomnie pisac iz oferta T-Mobile (polska s.a) nie
    jest oferta T-mobile :-)

    Tak nawiasem mowiac,
    2. ,,Abonent Heyah" - Osoba, która zawarła z Operatorem Umowę;

    A wiec "abonenci T-mobile" sa jednoczesnie abonentami Heyah :-)

    W innym regulaminie zmadrzeli
    2.1. ,,Abonent" - osoba fizyczna, osoba prawna lub inna jednostka
    organizacyjna posiadaj?ca zdolność do zawierania umów, która zawar?a z
    T-Mobile Polska S.A. Umowę o świadczenie usług mobilnych pod marką
    T-Mobile

    A maja ich tyle, ze czytac mi sie wszystkich nie chce :-)

    J.