  • Data: 2013-11-03 19:07:09
    Temat: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-03 18:53, Maciej Bebenek pisze:

    > A czym jest?

    Jak wyżej.

    > Akurat to są promocje dotyczące NIEKTÓRYCH taryf. Ale w Heyah są, tylko pod
    > innymi nazwami ;)

    Jakie promocje? To są usługi skierowane do abonentów tej samej sieci.
    Średnio mnie interesuję inne nazwy, jeżeli dana usługa jest
    skierowana tylko do abonentów T-Mobile i młodzieży z Heyah do tego
    nie podłączę.

    > Chyba zamów nowe okulary ;-)

    Heyah to nie T-Mobile, a Nju to nie Orange.
    T-Mobile Polska S.A. jest operatorem sieci Heyah, podobnie jak
    T-Mobile. Podobnie jest z PTK Centertel...