    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: minister walczy z .. pralkami
    Date: Thu, 28 Jul 2011 11:26:09 +0000 (UTC)
    <j0n5n4$5qo$1@mx1.internetia.pl> <op.vy8tueqd1cvm6g@lap>
    <j0n8nc$lth$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <j0napg$m46$1@news.onet.pl>
    <4e2fac12$0$2506$65785112@news.neostrada.pl> <j0oku5$e1i$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <j0p8c8$79b$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <j0pdmc$sgk$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1hptnbs8qv08p.n9t560wr1lcz$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <3...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <13vlvu7sy5oub.yh2uiaxrtuxj$.dlg@40tude.net>

    Pan J.F. napisał:

    > Trzeba bylo wyrzucic mlodziez na sachsy :-)

    A Żydów do Izraela. Ostatni gasi światło, jeszcze by oszczędność na
    prądzie była.

    > Tym niemniej:
    > a) nie widze tego wiekszego naplywu dolarow w tych czasach,
    > chyba ze gdzies po 85,

    No faktycznie, nie chcieli dranie zrzutów lotniczych robić.

    > b) dolar stal sie pozadanym srodkiem platniczym :-)

    Zawsze był. A teraz stawał się jedynym.

    > A to owszem, choc z roznych przyczyn.
    > Niewystarczajace zaawansowanie w jednych, embargo w drugich.

    Taki Reagan, to na przykład chciał zagłodzić nasze kurczaki.
    Przecież wiadomo, że kura to nie rząd, sama się nie wyżywi.

    > Tym niemniej bylem powaznie zaskoczony jak pewnego miesiaca wyplacili
    > mi rownowartosc chyba 100$.

    Że tak dużo, czy że tak mało?

    > No nie - po prostu takie kwoty zalatwia sie inaczej niz walizka dolarow.
    > Choc w sumie - nierowny przeplyw kiedy trzeba walizka zalatwic.
    > Ale moze o to cinkciarze zadbali.

    Poważne kwoty, czyli te z zachodnich kredytów, to były rzeczywiście
    bezwaliskowe. Zielone papierki cały czas leżały po tamtej stronie,
    o to przecież chodziło. Na co szły sumy pozyskane od obywateli --
    trudno mi dokładnie określić. Podejrzewam, że na jakieś pilne zakupy
    interwencyjne. Trzeba było szybko przynieść kasę w zębach.

    --
    Jarek