  • Data: 2011-07-28 14:56:42
    Temat: Re: minister walczy z .. pralkami
    Od: philips <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bedzie przepis to nie bedzie innego wyjscia :-)
    > No ale jesli dbasz o jakosc, to wiele nie ryzykujesz :-)
    Zgadza się. Jednak 10 lat to długo. Czy Ty na projektowane przez Ciebie
    urządzenia dałbyś gwarancję, że przez 10 lat nic się nie stanie? Pomimo
    tego, że składasz sprzęt z wysokiej jakości elementów, to zawsze może
    się coś zdarzyć. Osobiście, pomimo wszelkich moich starań, aby
    projektowany sprzęt był jak najwyższej jakości - nie odważyłbym się tyle
    lat gwarantować. Zwłaszcza przy masowej produkcji, gdzie w najgorszym
    razie cała może do Ciebie wrócić :-)

    > Ale jesli producent nie bedzie odpowiedzialny, to zrobi byle jak.
    > I nie wiadomo jak ustawi koszta napraw.

    A widzisz, w takim razie po kilku latach już nie powinien być
    producentem. I nie dlatego, że postanowił tak urzędnik, ale dlatego, że
    ludzie widząc i słysząc co się dzieje po prostu nie kupią jego sprzętu.
    Mnie na przykład nic nie zmusi do kupna dysku twardego Fujitsu.
    Wypuścili kiedyś serię, która się psuła, niby robili akcję ich wymiany,
    a jednak robili wszystko, aby mi go nie wymienić. Jak dla mnie firma ta
    jest skończona. Być może teraz robią świetne dyski, ale swoim podejściem
    mnie zniechęcili do siebie...