    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: miniaturyzacja ;)
    Date: Mon, 27 Jun 2016 22:19:31 +0200

    news:slrnnn2agi.k9.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
> [...]

    Napawarka, napawanie... Ojjj, niedaleko mnie jest knajpa, gdzie przy
    popularnych imieninach otoczenie jest czasem "napawane"...

    > Tu jednak wciąż jesteśmy w okolicach mechanicznych, gdzie napawanie
    > kojarzy się z procesem pokrewnym do spawania. Plastik niby też się
    > spawa, ale coś to "napawanie plastiku" nie napawa mnie myślą, że to
    > dobry kierunek w nazewnictwie. Ponadto daleki jestem od przekonania,
    > że każda drukarka 3d musi być napawarką.

    Idąc tym tropem po prostu zaczynamy za bardzo rozpieprzać się na szczegóły,
    odwracając się od istoty problemu. Zamiast się kłócić napawarka, czy
    drukarka, raczej zwróćmy się w tym kierunku, by onej maszyny, jakość pracy
    systematycznie ulegała poprawie.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking