  • Data: 2013-10-03 19:52:07
    Temat: Re: miniaturowy nadajnik/namiernik
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan John Smith napisał:

    > Ale nie chcesz też się zrywać na nogi z byle powodu?
    > Burze i inne gwałtowne zmiany ciśnienia weryfikują ten typ alarmu,
    > o ile wiem, nie przyjął się.

    Alarm bazujący na zmianach ciśnienia nie wygląda mi na najmądrzejszy
    pomysł. Jak to niby miałoby działać? Przecież złodziej żadnego niżu
    (ani wyżu) nie wywołuje.

    > To czego klient nie znosi, to fałszywych alarmów. Bez względu na
    > okoliczności.

    Dlatego zastapienie ordynarnych czujek ruchu, reagujących na łażące koty,
    czymś bardziej wyrafinowanym, wydaje się krokiem we właściwym kierunku.

    --
    Jarek