    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
    Date: Sat, 6 Oct 2012 13:17:40 -0500

    news:r9rxa0kr3cp5$.1rofv6z7uuadw$.dlg@40tude.net...

    > a w usa nie ?

    Najwyraźniej nie jest problem aż tak powszechny skoro nie ma
    kluczyków na skrzynkach...

    > Juz nie. Teraz obowiazuja unijne przepisy, unijne skrzynki, skrzynka jest
    > wlasnoscia lokatora/spoldzielni, poczt moze byc wiele, wrzucic moze
    > kazdy, zabrac tylko wlasciel.

    To co widziałem to listonosz wciąż otwiera sobie skrzynkę w bloku
    kluczem. Najwyraźniej "właściciel" dostarczył mu ten klucz...

    > Jak cie zlapia.

    W ten sposób można też argumentować kradzież na bank lub morderstwo.

    > Ale czemu maja stac ? Tylko kwestia ilosci urzednikow w okienkach.

    No właśnie nie wiem czemu akurat na poczcie zwykle jest kolejka...
    Może nie opłaca się zatrudnić więcej urzędników.

    > No i czemu adresowac koperty, wysylac jakies czeki, ktore potem ktos musi
    > odnotowac w systemie u siebie, wyslac do banku, bank do drugiego banku,
    > potwierdzic, odrzucic - a przeciez od dostawcy moglo przyjsc polecenie
    > przelewu, podpisujesz i wysylasz do swojego banku, tzn zostawiasz w
    > skrzynce :-)

    Nieuważny jesteś - piszę wyraźnie o opcjach z pominięciem elektronicznych
    przelewów, bo te są oczywiście najwygodniejsze ale nie dla wszystkich
    dostępne.