  • 21. Data: 2011-04-11 10:17:27
    Temat: Re: mikroprzycięcia spowodowane klawiaturą
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.04.2011 15:58, jeronimo pisze:

    > Czyli klawiatura Microsoftu jest walnięta? Teraz pytanie, jak Wam się
    > wydaje - czy to po prostu uszkodzony ten konkretny egzemplarz, czy jest
    > szansa, że cała linia tak ma? Bo klawiatura chyba nie powinna wysyłać do
    > komputera danych, jeśli klawisz nie jest naciśnięty.

    Znając M$ może to być jakaś super-ekstra-dodatkowa funkcja ;->

    Np. czujnik wstrząsów ;-P

  • 22. Data: 2011-04-11 12:41:18
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "jeronimo" napisał w wiadomości grup

    Hej,

    Złożyłem nowy komputer i mam problem z mikroprzycięciami. Po wielu
    poszukiwaniach, przeglądaniu BIOSu, reinstalacjach driverów,
    defragmentacjach
    dysku, usuwaniu zbędnych usług zlokalizowałem źródło - to klawiatura, a
    konkretnie Microsoft Digital Media Keyboard 3000. Jestem pewien na 100%, że

    Jeśli zainstalowałeś z nią jakieś oprogramowanie, może ono jest winne.
    Spróbuj zaktualizować, wyłączyć, usunąć?

    --
    JD