  • 1. Data: 2011-04-06 14:52:34
    Temat: Serwer wydruku do drukarki Xerox Phaser 3117
    Od: "Tomek " <v...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy do drukarki Xerox Phaser 3117 (GDI) można dopasować jakiś serwer wydruku, z
    którym to będzie działało? Najchętniej kabelkowy (nie WiFi). Koleś w sklepie mi
    powiedział, że raczej się to nie uda. Ale może się mylił?

    Dzięki,

  • 2. Data: 2011-04-06 18:07:15
    Temat: Re: Serwer wydruku do drukarki Xerox Phaser 3117
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-06 16:52, Tomek pisze:
> [...]
    > którym to będzie działało? Najchętniej kabelkowy (nie WiFi). Koleś w sklepie mi
    > powiedział, że raczej się to nie uda. Ale może się mylił?

    Sporo współczesnych print serverów obsługuje urządzenia GDI. Częściowo
    to zależy jednak także od oprogramowania tegoż urządzenia GDI.

    Na którymś z ostatnich spotkań chłopcy z Edimaxa chwalili się, że ich
    sprzęty obsługują urządzenia GDI. Może zadzwoń do nich?

    To, co znalazłem na szybko:

    Model PS-1216U, opisywany następująco:

    Edimax 1 port GDI Print Server, USB 2.0 port for GDI printer, 10/100Mbps
    RJ45
    Kod prod (ABC-Data) C0181160
    Symbol producenta PS-1216U
    Nazwa produktu Edimax 1 port GDI Print Server, USB 2.0 port for GDI
    printer, 10/100Mbps RJ45
    Producent Edimax Technology
    Klasa produktu Serwery druku
    Typ serwera druku Zewnętrzny
    Sposób połączenia z drukarką 1x USB 2.0
    Liczba portów 1
    Typy portów sieciowych Nway RJ-45
    Liczba portów sieciowych 1
    Typy sieci Ethernet/Fast Ethernet (10/100Base-TX, 802.3)
    Obsługiwane protokoły i standardy o IEEE 802.3 - 10BaseT
    o TCP/IP - Transmission Control Protocol/Internet Protocol
    o DHCP Client - Dynamic Host Configuration Protocol Client
    o DHCP Server - Dynamic Host Configuration Protocol Server
    o Zarządzanie przez WWW
    o Fault tolerance
    Wbudowana pamięć Flash 512 kB
    Obsługiwane systemy operacyjne o Microsoft Windows 2000 SP4
    o Microsoft Windows XP
    o Microsoft Windows Vista
    Wbudowany serwer internetowy Nie
    Drukowanie przez Internet (direct-to-URL) Nie
    Możliwość aktualizacji wbudowanego oprogramowania Tak
    Dodatkowe informacje o Zgodność z trybem druku GDI drukarek w Win 2000
    SP4, XP SP1, Vista
    o Zastosowanie - kompatybilność z drukarkami: www.edimax.com
    o Wyróżnienie PC World Komputer "Najlepsza opłacalność"

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.