    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: migawka eos 40D
    Date: Tue, 04 Aug 2009 22:11:52 +0200

    > Czy ktos sie moze orientuje gdzie moge kupic migawke do ww aparatu?
    > Padla mi a wymiana nie jest skomplikowana, na allegro widzialem do
    > nikonow a do canonow niebardzo.

    A na pewno trzeba wymieniac? Jak widzialem w necie typowe uszkodzenie to
    zlamanie sie miedzianej plaszki, ktora zwiera costam dzieki czemu aparat
    wie, ze migawka dziala. Naprawa to proste przylutowanie nowej. Warto
    sprobowac przez wydaniem pieniedzy, tym bardziej, ze nic nie tracisz. W
    necie sa dokladne opisy jak to zrobic, niestety nie mam linka, ale
    wygooglujesz.
    Jak sie twoje uszkodzenie objawia?

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.