    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Tue, 03 Jan 2012 19:13:55 +0100
    <jdt0hh$skl$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0215b8$0$23370$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <jdta31$556$1@inews.gazeta.pl>
    <4f02726f$0$23433$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <jduj03$9tk$1@inews.gazeta.pl>
    <4f031a05$0$23296$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <jdv8po$m8c$1@inews.gazeta.pl>
    <4f033877$0$29589$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb.com>

    W dniu 2012-01-03 18:18, Skrypëk pisze:

    > A no jest taka edycja kolekcjonerska, na której nic nie działa.
    > Ktoś gdzieś sprzedaje komputery z taką, czy tylko na MSDN można ją
    > dostać do zabawy?

    powyzsze podsumowuje Twoj stopien rozeznania w temacie.
    Na wersji x64 sie pracuje a nie oglada IE - jak Ty to jedynie potrafisz.

    > Czym? Że istnieje na świecie jakaś specjalistyczna aplikacja, która
    > nikogo nie obchodzi?
    > Nie, nie jestem zdziwiony.

    jakbys cokolwiek wiedzial, to bys sie juz nie osmieszal

    > No i co ci daje te 8GB w grach wtedy?

    rozmowa dotyczyla to w 32bit - a kto mowi, ze w domu uzywam 32bit?

    Ale Twoj system wartosci nie potrafi tego pojac - skoro nie wiesz, ze sa
    na swiecie OS inne niz windows 32bit z IE.

    > I które gry z tego potrafią skorzystać? I na co to pozostałe 5GB?

    > Budowanie systemu to nie jest personalizacja.

    tak - jeszcze powiedz, ze musiales swojego androida 'zbudowac' by dziala ;)
    Ooooo - zaraz sie programista kazesz nazywac ;)

    > O to jednak iPhone to smartfon mimo zamkniętości swej?

    ma cechy, ktore pokrywaja sie z definicja 'smartfona' - a wewnetrzna
    inwigilacja systemu nie ma tu nic do rzeczy

    > Nie przerasta tylko nie pasjonuje rzeźbienie w gównie. Trudnego w tym
    > nic nie ma, to po prostu jest daremne.

    > I co na tej wikipedii napisano? Że to wstyd być konsumentem kupującym
    > dobre gotowe rozwiązania zamiast składaków?

    wiesz, sa konsumenci myslacy i normalni 'durnie'
    Ty nalezysz do tych drugich - na szczescie jest ich mniejszosc - takie
    rodzynki, z ktorych czasami mozna sie posmiac:)

    > Ty chyba nie rozumiesz co sam piszesz.
    > Ludzie stwierdzają, że telefony z androidem są cienkie, a ty im
    > odpowiadasz że do wygodnego dzwonienia i mailowania to mają sobie kupi
    > nokię klasyczną, bo przecież smartfon służy do ciągłej przebudowy a nie
    > ludzkiego korzystania.

    watek zaczal sie od podsumowania miesiaca pewnego uzytkownika po
    przesiadce na androida. Czesc osob odpowiedzialo badz doradzilo autorowi
    watku.
    Ale znalazl sie taki jeden ciolek, ktory wyskoczyl, ze android to zlo,
    bo on biedny nie potrafi go ogarnac swoim malym rozumkiem (a teraz
    spojrz w lustro).

    > Nie. Ty jak zwykle próbujesz mi wmówić, że skoro nie podchodzi mi
    > android, to nie potrzebuję w ogóle smartfona.

    nie - chce powiedziec, ze jestes typowym narzekaczem, ktory by chcial a
    nie umie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)