  • Data: 2012-01-03 19:21:09
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-03 19:59, Skrypëk wrote:

    > Zgadza się. Jedna i druga w dupie ma te wszystkie możliwości
    > przerabiania nad jakimi spuszczają się androidziarze. Ludzie potrzebują
    > wygodnego telefonu z aparatem i grami.
    > I zapewaniam cię, że gdyby dostały w łapy ładny telefon np. z WP7.5, to
    > do tego androidowego paskudztwa już by wracać nie chciały.
    > Androidziarze dobrze o tym wiedzą, dlatego taką mają srakę - gdy komuś
    > android nie podchodzi, każą mu nie dotykać smartfonów w ogóle.

    Swoimi kategorycznymi opiniami mocno antagonizujesz. Piszech o ONYCH
    androidziarzach, powiedz gdzie mozna ich spotkac... bedze unikal tego
    miejsca ;]
    Przed Androidem mialem PalmOS, wczesniej WM5 i poprzednie wersje lacznie
    z WCE 2.0 bodajze na Cassiopei A20. W miedzyczasie przecwiczylem rowniez
    Symbiana na 5800XM oraz N8, ktora teraz lezy w szufladzie (trzymam ja
    tylko ze wzgledu na dobry aparat foto, darmowa nawigacje i bardziej
    przyjazne kieszeni wymiary w stos do SGS2). Aaa, przez kilka miesiecy
    mialem tez iPoda touch 2gen wiec poznalem nieco iOS.
    Byc moze za jakis czas przerobie tez WM, poczekam jednak na rozwiniecie
    sie rynku z aplikacjami (jak to nazywasz fart-appsami), obawiam sie ze w
    chwili obecnej wielu potrzebnych mi aplikacje bedzie brakowalo (np
    slownika PL-ANG Collinsa, czy tez obslugi baz slownikowych obslugiwanych
    przez ColorDict). System jest dla mnie zupelnie drugorzedna sprawa w
    stosunku do mozliwosci spelnienia moich potrzeb odnosnie przenosnego
    urzadzenia.
    Strasznie mocno skupiles sie na "wadach" Androida, ktore akurat w
    zdecydowanej wiekszosci nie sa dla mnie wadami. Nie wspomniales jednak o
    problemie, ktory zaczyna mnie irytowac: slabej kontroli Googla nad
    aplikacjami w Markecie. Co chwila pojawiaja sie informacje o malware,
    ktore zostaje usuniete dopiero po pewnym czasie. Porady typu "porownaj
    czy producent triala jest rowniez wymieniony jako prducent pelnej
    wersji" to jakis zart jest. Podobnie jak listu aplikacji, ktore moga byc
    zarozeniem. Jesli MS na tym polu sie spisze, moze to byc dla nich niezly
    atut.