-
11. Data: 2011-05-19 22:02:14
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>
W dniu 2011-05-19 21:37, Pszemol pisze:
>> Pewnie nawet tak było. No i co z tego? Zakładanie, że używane
>> auto niegdy nie było obtarte na parkingu to gruba przesada.
>
> Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne myśli? :-)
Nie - twojego przedpiscy. Zasatanawia się czy to, że na którymś błotniku
jest grubszy lakier jest podejrzane - w nowym aucie tak. W używanym jest
tak samo podejrzane jak starte klocki:P
Shrek.
-
12. Data: 2011-05-19 22:29:41
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:ir392q.8t0.0@poczta.onet.pl...
> Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkę lakierniczą...
> Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)
kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez
szpachlu.
Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na
NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
13. Data: 2011-05-19 22:38:50
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Shrek" <lskorupka@wirtualna> wrote in message
news:4dd57749$1@news.home.net.pl...
> W dniu 2011-05-19 21:37, Pszemol pisze:
>
>>> Pewnie nawet tak było. No i co z tego? Zakładanie, że używane
>>> auto niegdy nie było obtarte na parkingu to gruba przesada.
>>
>> Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne myśli? :-)
>
> Nie - twojego przedpiscy. Zasatanawia się czy to, że na którymś błotniku
> jest grubszy lakier jest podejrzane - w nowym aucie tak.
> W używanym jest tak samo podejrzane jak starte klocki:P
To czy jest podejrzane czy nie zależy od tego co mówi o aucie sprzedawca.
Jeśli sprzedawca twierdzi, że auto ma od nowości i nigdy nie było malowane
to taka różnica na jednym tylko błotniku jest dla mnie dużą przesłanką do
podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.
-
14. Data: 2011-05-19 22:40:28
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message
news:ir3ujo$4i7$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
> news:ir392q.8t0.0@poczta.onet.pl...
>> Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkę lakierniczą...
>> Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)
>
> kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um
> bez szpachlu.
> Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony
> błotnik na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.
Tak czy owak, przyjrzałbym się co tam jest pod błotnikiem
i w komorze silnika po tej stronie, czy wszystko jest jak należy...
-
15. Data: 2011-05-19 22:42:12
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: Konrad L <p...@o...pl>
W dniu 2011-05-19 22:29, Kuba (aka cita) pisze:
>
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
> news:ir392q.8t0.0@poczta.onet.pl...
>> Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkę lakierniczą...
>> Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)
>
> kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez
> szpachlu.
> Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik
> na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.
Rowniez tak bym na to patrzył. Bawilem sie czujnikiem na kilku
samochodach i wygladalo to mniej wiecej tak jak Kuba pisze.
-
16. Data: 2011-05-19 22:43:31
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: "bratPit" <k...@o...pl>
>> Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkę lakierniczą...
>> Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)
>
> kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez
> szpachlu.
> Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na
> NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.
dokładnie to miałem napisać :OK:
gdyby był element ponownie lakierowany to miałby >200um,
też obstawiam, że to nowy polakierowany element,
brat
-
17. Data: 2011-05-19 22:48:43
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 19.05.2011 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
>>> Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne myśli? :-)
>>
>> Nie - twojego przedpiscy. Zasatanawia się czy to, że na którymś błotniku
>> jest grubszy lakier jest podejrzane - w nowym aucie tak.
>> W używanym jest tak samo podejrzane jak starte klocki:P
>
> To czy jest podejrzane czy nie zależy od tego co mówi o aucie sprzedawca.
> Jeśli sprzedawca twierdzi, że auto ma od nowości i nigdy nie było malowane
> to taka różnica na jednym tylko błotniku jest dla mnie dużą przesłanką do
> podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.
Teorie spiskowe... nowe auta są naprawiane blacharsko jeszcze w fabryce
albo w ASO.
--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net
-
18. Data: 2011-05-19 22:59:48
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: "Dysiek" <b...@b...pl>
> dokładnie to miałem napisać :OK:
> gdyby był element ponownie lakierowany to miałby >200um,
> też obstawiam, że to nowy polakierowany element,
czyli generalnie brac, jezeli auto ok?
Dysiek
-
19. Data: 2011-05-19 23:04:52
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Kuba (aka cita) w <news:ir3ujo$4i7$1@inews.gazeta.pl>:
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
> news:ir392q.8t0.0@poczta.onet.pl...
>> Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkę lakierniczą...
>> Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)
> kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez
> szpachlu.
> Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na
> NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.
Tam błotnik -- trzy ćwiartki wymieniono, a bo akurat jedna była cała ;-)
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
-
20. Data: 2011-05-19 23:38:29
Temat: Re: miernik lakieru.
Od: "bratPit" <k...@o...pl>
>> dokładnie to miałem napisać :OK:
>> gdyby był element ponownie lakierowany to miałby >200um,
>> też obstawiam, że to nowy polakierowany element,
>
> czyli generalnie brac, jezeli auto ok?
sprawdzić co mogło być z tym błotnikiem (i co jest pod), ale jeżeli to tylko
jeden element a inne wokół są oryginalne to raczej było
zarysowanie/wgniecenie, drobna stłuczka etc.
brat