-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed
.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Albercik <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: mieć albo nie mieć.. przepływomierz
Date: Thu, 30 Jun 2011 13:52:21 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 38
Message-ID: <iuho1m$sui$1@node2.news.atman.pl>
References: <iuh82g$cap$1@node2.news.atman.pl> <iuhm9o$lou$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1309434742 29650 83.238.176.82 (30 Jun 2011 11:52:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jun 2011 11:52:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
Thunderbird/3.1.10
In-Reply-To: <iuhm9o$lou$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2380514
[ ukryj nagłówki ]W dniu 30.06.2011 13:22, mleko pisze:
> On 2011-06-30 09:19, Albercik wrote:
>
>> Czy jazda bez przepływomierza jest
>> naprawdę szkodliwa dla silnika?
>>
>
> Bledne wnioski. Dla sterownika, przeplywomierz jest bardzo istotny. Mowi
> mu ile powietrza dostaje sie do silnika i wraz z danymi z czujnika
> polozenia przepustnicy, oraz z lambdy, dawkuje odpowiednia ilosc paliwa.
> To tak w _duzym_ uproszczeniu.
>
> Stawiam, ze calkiem przypadkowo, rozbierajac swoja przeplywke i ja
> skladajac, najzwyczajniej w swiecie ja "naprawiles". Tak na dobrą sprawe
> jakis drobny paproch na "goracym drucie" potrafi skutecznie falszowac
> dane przesylane do sterownika. Druga kwestia to jaki i jak oprogramowany
> jest sterownik twojego samochodu. Np. w starszych sterownikach, przy
> uszkodzonej lambdzie, bardziej oplaca sie ja wypiac, sterownik ja sobie
> zaemuluje i "wtrysk" bedzie w miare prawidlowo pracowal, silnik bedzie
> mial odpowiednią moc i w miare normalne zuzycie paliwa.
>
Jaka lambda? :)
to 2,2 dCi tam nie ma lambdy!
czujnika położenia przepustnicy tez nie ma:)
katalizatora już zresztą też, ale to nie moja sprawka, takie coś już
kupiłem i się po czasie zorientowałem. Przynajmniej jednego kata nie ma,
a chyba dwa powinny być przy tym silniku..
I też kwestia że "naprawiłem" przepływkę, nic z tych rzeczy, jedna
grzałka się mi posypała po jej dotknięciu. Zamierzeniem moim było
właśnie przetarcie ich, ale stało się inaczej.
Obecnie jeżdżę z odpiętą przepływką.
Z innej beczki.. czy taka grzałka, w postaci kawałka blaszki długości
kilku mm szerokości 1..2mm mogła by narobić jakiś spustoszeń jak by
postanowiła się przespacerować przez cały układ powietrzno spalinowy
uturbionego silnika?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=