  • Data: 2014-05-04 21:52:06
    Temat: Re: mgla - zaczyna się
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-04 21:22, Rafał Grzelak pisze:

    > Urwalo kola, ze nie mozna sie stoczyc na pas awaryjny?

    Kiedyś jechałem z Wrocka na Brzeg Dolny.
    Przed samym Brzegiem jedzie się przez lasek, za nim mokradła i zakręt w
    lewo najpierw łagodny potem ostry. Widywałem tam pasy zdartej gumy
    podczas hamowania po asfalcie, potem poboczu.. itd.
    Któregoś dnia widzę mgłę na końcu lasku. Ot mgła.
    Jak w nią wpadłem to jakbym w mleku utonął. Nie widziałem własnej maski,
    nie widziałem przez boczną szybę asfaltu
    Zatrzymałem się bo wiem że jest zakręt ale go nie widzę. Asfaltu nie widzę.
    Wiedziałem że auta wyprzedziłem, więc trzeba uciekać.
    Jechałem na czuja, jak opona z prawej spadła z asfaltu to mocniej w lewo
    kierownicą skręcałem aby powrócić.
    Było tak przez około 30 metrów, potem wyjechałem z tego po prostu i się
    zrobiło klarownie.

    Nie wiesz w jaką mgłę wpadła ta kobieta.

    --
    Irokez