  • Data: 2014-05-06 16:01:05
    Temat: Re: mgla - zaczyna się
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnlmfvoo.2iq.falcon@makigai.org...

    > I wyrok pewnie dostanie za to. Natomiast z tego co w radiu dzisiaj
    > słyszałem to mówili, że zatrzymali jedynie jego. Babie, od której się
    > zaczęło całe zamieszanie nie postawiono żadnych zarzutów ani nie
    > wręczono mandatu? Najłatwiej na tira zrzucić całą winę.
    >
    > BTW: 95 utrzmywał cały czas? Juz za samo to mogliby mu dowod zatrzymac i
    > mandat wlepic. A w takiej mgle - stan umysłu. Czekam na zapis z jego
    > rejestratora.

    A czy jest tam w tym miejscu pobocze po prawej stronie?
    Ja, gdy pierwszy raz jechałem z nawigacją po Zakopiance tak jakoś
    zawierzyłem nawigacji, że jechałem ok. 50 km/h w tumanie mgły i opierając
    się na przewidywanym przebiegu drogi z nawigacji wbrew zdrowemu rozsądkowi.
    Gdy w domu prostymi obliczeniami policzyłem realną drogę zatrzymania, to
    nie miałbym żadnych szans na uniknięcie wypadku- los mi sprzyjał, nie było
    przeszkód na pasie. Teraz staram się jechać, ale zdecydowanie ostrozniej.
    Ogólnie jełśi jestem w stanie zatrzymać pojazd na drodze którą aktualnie
    widzę to szanse na wypadek czy kolizję są znikome.
    T.