  • 51. Data: 2016-01-18 20:31:17
    Temat: Re: megrims will back
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-18 o 12:27, yabba pisze:
    > Da się. Jakby zima zaskoczyła drogowców, to kup zapas największych
    > "trytytek".
    A po co trytytki? Do przymocowania węża ogrodowego??

    Maciek

  • 52. Data: 2016-01-18 20:39:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    http://joemonster.org/filmy/66798

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 53. Data: 2016-01-18 21:10:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-01-18 o 12:07, J.F. pisze:
    >nie chciałbym zobaczyć 911 pędzącej 270km/h na dwudziesto(?)-calowych
    >całorocznych...

    Nie ma ? A zimowe sa ?

    J.

  • 54. Data: 2016-01-18 22:11:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-18 o 12:02, sirapacz pisze:
    > ale prom w 2 strony to chyba z 6kpln wiec nie wiem czy to tak tanio
    Skąd wiesz, że to był prom??
    http://zalajkowane.pl/wp-content/uploads/2014/04/co-
    zmiesci-sie-w-samolocie-c5-galaxy-2.jpg
    Czy za Abramsem nie wdać przypadkiem świateł 911? ;-)

    Maciek

  • 55. Data: 2016-01-19 15:20:06
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > ze skrzyni (jest już trzecia, będzie czwarta - auto na gwarancji).
    o ja 3,14erdole!
    legenda jakosci......
    dobrze ze nie wygralem powerballa bo i tak nie ma co kupic...
    ps
    kup nowe letnie. przez ten pierwszy okres beda wyraznie lepsze jak golce...
    o ile sa. o ile nie da sie zamowic przez net z dostawa lub umowic sie pod
    francuska granice na zrobienie wymiany...
    Porsche, yyy Gorsche, pewnie jest w Madrycie czy jakims wiekszym miescie na
    pol. Francji...

  • 56. Data: 2016-01-19 17:06:22
    Od: Stiopa Lichodiejew <b...@r...kobyla.cccp>

    W dniu 2016-01-18 o 20:39, yabba pisze:
    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > http://joemonster.org/filmy/66798

    Mam wrażenie, że komplet łańcuchów kosztowałby tyle samo, o ile nie taniej.
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 57. Data: 2016-01-19 17:25:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stiopa Lichodiejew" napisał w wiadomości grup

    >Mam wrażenie, że komplet łańcuchów kosztowałby tyle samo, o ile nie
    >taniej.

    Na e-bayu chca za 10 szt $29.90, wiec moze i taniej, ale:
    -tanszy lancuch to jakies g*, ktorego strach zakladac :-)
    -zaklada sie zdecydowanie latwiej,
    -biorac pod uwage ile razy uzywalem lancuchow i ze kazde auto ma inny
    rozmiar opon ... moze jednak drozej, mimo ze taniej ...
    -nie niszcza alufelg

    O, na allegro po 60 zl.
    Jeszcze tylko do kompletu maly srubokrecik zeby to zdjac ...

    J.

  • 58. Data: 2016-01-19 23:53:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Stiopa Lichodiejew" <b...@r...kobyla.cccp>
    napisał w wiadomości news:n7lmtt$h9r$1@node2.news.atman.pl...

    > Mam wrażenie, że komplet łańcuchów kosztowałby tyle samo, o ile nie
    > taniej.

    Łańcuchy na jakieś wymyślne rozmiar kół mogą być trudno dostępne "od ręki".
    Trytytki dostanie w Leroy Merlin, Castoramie czy nawet małym sklepie
    technicznym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 59. Data: 2016-01-20 11:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Łańcuchy na jakieś wymyślne rozmiar kół mogą być trudno dostępne "od
    > ręki". Trytytki dostanie w Leroy Merlin, Castoramie czy nawet małym
    > sklepie technicznym.

    Jakie to są wymyslne rozmiary kół?

  • 60. Data: 2016-01-20 12:05:18
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > To zależy co kto lubi. Mnie się podobało, ale za rok wezmę
    > bardziej komfortowe auto i przyjadę na dłużej niż 2 miesiące.
    > Poznań - Kadyks. 3000km. Po wyspie zrobiłem jakieś 8000km.
    > Za tydzień droga powrotna. Mam pewne przemyślenia odnośnie
    > tego, jak tu się żyje, ale napisze coś długiego jak już będę
    > na miejscu. Oczywiście w temacie jak tu się jeździ, jaka jest
    > policja itp.

    Eee, fajnie to tam się jeździło 20 lat temu, teraz za duży ruch. Wtedy można
    było się spokojnie na Llano de Ucanca (2300m npm) pojechać 150km/h ;-P
    Nie mówiąc o tym, że w pół godziny można było się tam znaleźć z wysokości 0m
    npm, czyli z plaży na Costa del Silencio.

    A jak chcesz hardcorowo pojeździć 911tką, to jedź na Maltę ;-P (najwyższa
    dopuszczalna to bodajże 70km/h i to na małym kawałku drogi :-)

    Axel