  • 41. Data: 2011-02-22 10:31:09
    Temat: Re: [SPAM] megrims nadal sprzedaje swoją zabawkę
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-22 09:36, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > A może te pół ceny (ciekawe jakiej, wymarzonej?) to realna wartość, bo
    > nikt więcej nie da, zanim auta ruda nie zeżre?

    Niekoniecznie - po prostu ilość potencjalnych chętnych na takie auto
    jest tak mała, że nie ma pewności że w kraju w ogóle w tej chwili ktoś
    się nad takim zastanawia, a dodatkowo pytanie czy akurat będzie szukał
    na Allegro.

    Popularny model można zawsze na pniu sprzedać za 80% wartości.
    A takiego cudaka gdyby chcieć sprzedać "tu i teraz" to niekoniecznie się
    znajdzie chętny choćby za połowę.

    Cena za którą wystawia i tak jest już dość niska (przy założeniu że
    samochód faktycznie nie jest felerny) i prędzej czy później kupiec się
    znajdzie.
    Swoją drogą - dealer Mercedesa go nie chce w komis, albo w rozliczeniu?

    Ja bym tylko jeszcze ogłoszenie przygotował po rosyjsku i ogłaszał się
    na takich serwisach u wschodnich sąsiadów.

  • 42. Data: 2011-02-22 10:36:33
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-21 21:55, megrims pisze:
    > http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-salon-polsk
    a-C17502506.html

    Ja nie bardzo znajduje zabawe, a jaka moznaby ta "zabawka" pograc.
    Na torze objedzie cie wiekszosc aut torowych, za szuter sie nie
    nadaje... wyscigi uliczne? Czy moze zabawa rodzinna "polerowanie
    nadwozia" co sobote?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 43. Data: 2011-02-22 10:39:42
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czy wniosek z tego powinien być taki, że w takim razie (po odliczeniu
    > kosztów własnych) "nawet dziwki stać na takie auto?" :)

    A widzisz stać, tylko one żeby być 'w obiegu' pakują kase w siebie.

  • 44. Data: 2011-02-22 10:48:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > takim zastanawia, a dodatkowo pytanie czy akurat będzie szukał na Allegro.

    Dokładnie o to mi chodziło.
    Szansa, że tak się stanie w ciągu kilku lat, jest też niewiele wyższa od
    zera.
    Więc może trzeba brać ile dają?

    > Cena za którą wystawia i tak jest już dość niska

    To ile ta kupa złomu kosztuje jako nowa?

  • 45. Data: 2011-02-22 11:01:44
    Temat: Re: megrims nadal sprzedaje swoją zabawkę
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 22 Lut, 10:36, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Na torze objedzie cie wiekszosc aut torowych, za szuter sie nie
    > nadaje... wyscigi uliczne? Czy moze zabawa rodzinna "polerowanie

    Obstawialbym b. szybkie przemieszczanie sie po DE.

    pozdr
    AA

  • 46. Data: 2011-02-22 11:09:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Dokładnie o to mi chodziło.
    > Szansa, że tak się stanie w ciągu kilku lat, jest też niewiele wyższa od
    > zera.
    > Więc może trzeba brać ile dają?

    Jak będziesz sprzedawał antyki to wyniesiesz je na pobliski bazar i
    oddasz za tyle, ile Ci tam dadzą czy jednak poszukasz bardziej
    adekwatnego miejsca?

  • 47. Data: 2011-02-22 11:11:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Eeee tam, właśnie oglądam TopGear (seria 14 bodajże) i widzę jak
    > Ferrari, Lambo i Aston przejechały sobie przez Rumunię, z polnymi
    > drogami i Szofą Transfogarską włącznie

    To, że się da, nie znaczy, że ma to sens.

  • 48. Data: 2011-02-22 11:15:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Jak będziesz sprzedawał antyki to wyniesiesz je na pobliski bazar i
    > oddasz za tyle, ile Ci tam dadzą czy jednak poszukasz bardziej
    > adekwatnego miejsca?

    Sugerujesz, że megrims ma czekać, aż z tego Merca zrobi się antyk?
    Skąd wiesz, że komis do którego go wstawił nie specjalizuje się właśnie w
    sprzedaży sportowych wózków?

  • 49. Data: 2011-02-22 11:16:56
    Temat: Re: [SPAM] megrims nadal sprzedaje swojš zabawkę
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Jak wszystko.
    > Ale też kupę plusów, o których w MB możesz tylko pomarzyć. Z wyglądaniem
    > na czele.

    Takie auta nie nadają się do jazdy po polskich drogach. Można nimi
    wyskoczyć na tor albo popełzać powoli w sobotę po mieście i tyle.

  • 50. Data: 2011-02-22 11:17:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > To, że się da, nie znaczy, że ma to sens.

    Supersamochód nie ma sensu.
    To tylko fun dla kogoś kogo na to stać.

    O MB czy BMW (a zresztą o każdym aucie premium) tego nie można powiedzieć -
    ot zwykły, mocny, ale jeszcze bardziej mocno przepłacony wózek.
    Zresztą to ostatnie dotyczy każdej wersji, im droższa tym bardziej.