  • Data: 2016-01-22 10:37:37
    Temat: Re: megane 1 po lifcie
    Od: semi <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-21 o 18:03, Mateusz Bogusz pisze:

    > Znaczy masz na myśli most. Przy belce skrętnej nic nie siedzi. Na mój
    > stan wiedzy :-)

    Jaki most ? To nie czołg :-)
    Zobacz jak wygląda tylne zawieszenie w renówkach, peugotach i citroenach.
    Wpisz sobie belka skrętna w google.
    Jak drążki skrętne są zużyte to tył samochodu jest opuszczony.
    Tylne zawieszenie nie ma właściwej amortyzacji, jest twarde.
    Robota zawieszenia w Wawie to koszt powyżej 1000 zł
    Jak się źle trafi to wyjdzie nawet powyżej 2000 zł