  • Data: 2013-07-22 09:56:15
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W ogóle jak jeżdżą te "nowe" bardzo mocne BMW ;)
    > wchodzi to w zakręty lepiej niż te z przed 8..15lat ?

    Jak kontroluje sytuacje elektronika to trzeba chyba mieć życiowego pecha
    żeby pojechać nie tam gdzie się chce.

    > Czy da się na "pełnej piździe" (czyli 300..400koni+ na koła)
    > iść w zakręcie i trakcja płynnie puszcza gaz ?

    Takiej możliwości "poszaleć" nie miałem, zresztą bolidem za ~600tyś troche
    miałem stracha odstawiać jakieś niekontrolowane zygzaki. :) Ale takim ~300KM
    po lotnisku to w zakręt 180stopni z gazem w podłodze się dało wejść i o
    dziwo z pełnym kagańcem elektronicznym przód momentami odjeżdżał ale tył nie
    chciał. /wszystkie auta którym jechałem były w wersjch "x"/

    > czy jest wciąż wrażenie że zaraz tył wywali ? a trakcja muli
    > poniżej granicy przyczepności (aczkolwiek płynnie) i daje gaz
    > kiedy pewna ze auto się trzyma - mimo to kierowca ma wrażenie
    > że mu tył wywali bokiem przy dowolnej prędkości na zakręcie na
    > "pełnej piździe".
    >
    > i jak na śniegu, dalej 400koni żadnych szans nie ma z 200 FWD ?

    Tu nie wiem, śnieg miał być ale jakoś w marcu zabrakło.