-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!ottix-news.ottix.net!border3.nntp.dca.gigan
ews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nnt
p.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ksc0r0$dlc$1@usenet.news.interia.pl>
<51ea4dff$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
<51ebde58$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: meeeega problem z wyborem auta
Date: Mon, 22 Jul 2013 09:56:15 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 130721-1, 2013-07-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 27
Message-ID: <51ece581$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.125.202
X-Trace: 1374479745 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 83.10.125.202:22253
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498970
[ ukryj nagłówki ]> W ogóle jak jeżdżą te "nowe" bardzo mocne BMW ;)
> wchodzi to w zakręty lepiej niż te z przed 8..15lat ?
Jak kontroluje sytuacje elektronika to trzeba chyba mieć życiowego pecha
żeby pojechać nie tam gdzie się chce.
>
> Czy da się na "pełnej piździe" (czyli 300..400koni+ na koła)
> iść w zakręcie i trakcja płynnie puszcza gaz ?
Takiej możliwości "poszaleć" nie miałem, zresztą bolidem za ~600tyś troche
miałem stracha odstawiać jakieś niekontrolowane zygzaki. :) Ale takim ~300KM
po lotnisku to w zakręt 180stopni z gazem w podłodze się dało wejść i o
dziwo z pełnym kagańcem elektronicznym przód momentami odjeżdżał ale tył nie
chciał. /wszystkie auta którym jechałem były w wersjch "x"/
>
> czy jest wciąż wrażenie że zaraz tył wywali ? a trakcja muli
> poniżej granicy przyczepności (aczkolwiek płynnie) i daje gaz
> kiedy pewna ze auto się trzyma - mimo to kierowca ma wrażenie
> że mu tył wywali bokiem przy dowolnej prędkości na zakręcie na
> "pełnej piździe".
>
> i jak na śniegu, dalej 400koni żadnych szans nie ma z 200 FWD ?
Tu nie wiem, śnieg miał być ale jakoś w marcu zabrakło.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=