  • Data: 2022-05-24 10:50:20
    Temat: Re: [media] Kogo by tu okraść...
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/05/2022 09:42, _Master_ wrote:

    > Ale jest paragraf że po tym piwie nie wolno i jest kara.
    >
    > To kwestia filozofii.

    Paragraf mowi:
    Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    odurzającego, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu lądowym, wodnym lub
    powietrznym,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    Widzisz tam cos o piciu piwa? To, ze ty pijesz do odcinki za kazdym
    razem to nie znaczy, ze kazdy tak robi. Na razie to czy jestem w stanie
    nietrzezwosci definiuje wynik badania alkomatem albo wynik badania krwi,
    a nie to czy pilem piwo.