  • Data: 2023-07-27 07:58:18
    Temat: Re: [media] Kierowcy to debile
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 21 Jul 2023 17:12:48 +0200, io

    > To sobie wtedy NIE poradzisz.

    Poradzę sobie sprawniej niż ten konfederata zafajdany co myśli że pozjadał
    wszystkie rozumy i umiejętności.

    > No właśnie to badanie dowodzi, że jest :-)

    To badanie dowodzi, że większość ma to w dupie, bo dziura w oponie
    normalnemu człowiekowi przydarza się raz na 5-10 lat (mnie się zdarza
    częściej, bo ja się wożę po budowach, tam większe prawdopodobieństwo że się
    złapie śrubę/gwoździa albo przetnie oponę na gruzie, co zresztą mnie
    spotkało ostatnio), a skoro się płaci AC, to się z niego korzysta zamiast
    się brudzić i pocić -- tendencję do niekorzystania z AZ mają starsi, bo się
    boją utraty zniżek i to mówi to badanie. Inna sprawa, powtarzam, przy
    oponach bez dętki można jeszcze spokojnie jechać, czasem trzeba
    podpompować, przy parkowaniu odpowiednio stanąć aby śruba nie była na
    zagięciu opony bo się wtedy rozszczelnia i szybciej ucieka.

    --
    Pozdor
    Myjk