  • Data: 2023-07-27 15:41:53
    Temat: Re: [media] Kierowcy to debile
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.07.2023 o 07:58, Myjk pisze:
    > Fri, 21 Jul 2023 17:12:48 +0200, io

    > Poradzę sobie sprawniej niż ten konfederata zafajdany co myśli że pozjadał
    > wszystkie rozumy i umiejętności.

    Nie rozważam czy on czy Ty tylko, że niekorzystanie na codzień
    implikuje, że w razie potrzeby człowiek nie wie jak skorzystać.

    > To badanie dowodzi, że większość ma to w dupie, bo dziura w oponie
    > normalnemu człowiekowi przydarza się raz na 5-10 lat (mnie się zdarza
    > częściej, bo ja się wożę po budowach, tam większe prawdopodobieństwo że się
    > złapie śrubę/gwoździa albo przetnie oponę na gruzie, co zresztą mnie
    > spotkało ostatnio), a skoro się płaci AC, to się z niego korzysta zamiast
    > się brudzić i pocić -- tendencję do niekorzystania z AZ mają starsi, bo się
    > boją utraty zniżek i to mówi to badanie.

    Kto kupuje AC by oponę naprawiać?! To jest po to by się uchronić od
    kradzieży lub kosztownej naprawy po uszkodzeniu. Do opony to jest
    Assistance i ... nie mam pojęcia jakie mam bo z niego nie korzystam i
    nawet jak kiedyś świadomie wybierałem to dzisiaj już tego nie pamiętam a
    priorytety mogły w międzyczasie zmienić się.

    > Inna sprawa, powtarzam, przy
    > oponach bez dętki można jeszcze spokojnie jechać, czasem trzeba
    > podpompować, przy parkowaniu odpowiednio stanąć aby śruba nie była na
    > zagięciu opony bo się wtedy rozszczelnia i szybciej ucieka.

    To trzeba pompkę mieć a oni nawet nie wiedzą czy/że mają. Do tego .. jak
    uszkodziłem oponę w takim cyklu jak piszesz to tak, że trzeba było też
    felgę prostować.

    Ja może nie napisałem jasno, ale wcale nie uważam by z powodu
    nieumiejętności samodzielnej zmiany opony czy użycia zestawu naprawczego
    ktoś zasługiwał na określenie debil. Natomiast ... podejrzewałem czy
    raczej już doświadczyłem mędrków co to wszystko umieją siedząc na d..e a
    w realu to niekoniecznie czy raczej na pewno nie. I to było dla
    prowokacji by się może zastanowili co plotą.