  • 111. Data: 2020-04-21 21:59:56
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W kazdym badz razie obecni nie prezentuja dzialan zmierzajacych do
    > tezy.

    To jak wyjasnisz to ze jak jest 1000 zakazen to sie zamyka a jak 10
    tysiecy to otwiera?
    Przy czym te 10 tysiecy to naukowcy szacuja ze oznacza 30 a moze i 100
    tysiecy...

    > A co by zrobil Tusk, gdyby na niego padlo ... kto wie.
    > Raz tam mial epidemie grypy.

    > Zauwazylem, ale pamietam tez kolejki do kas z poprzedniego okresu :-)

    No to fakt ze wszystko zalezy od przyjetego punktu odniesienia.

    > Zazwyczaj jedno do drugiego pasuje ...

    Pierdolisz.

    > Wrzucic 5 razy to samo, co dla siebie :-)

    no to przeciez mowie ze nie masz pojecia ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 112. Data: 2020-04-21 21:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Chyba tak, bo Zenek gospodarke chwali, a ja wlasnie slysze, ze jest
    > spor gornikow z ministrem.
    > Kopalnia by chciala, aby pracowali 4 dni w tygodniu i za tyle
    > dostawali pensje, a oni cos mowia o tarczy i ze im sie nalezy za 5 dni
    >:-)

    Nie no co ty! Łaskawie zgodzili sie ze ten dzien kiedy mogliby nie
    pracowac, wezma tylko 60% ;-)

    No ale skoro wegiel i tak niepotrzebny;
    https://oko.press/elektrownie-spalily-o-3-mln-ton-we
    gla-mniej-przyszlosc-
    polskiego-gornictwa-krotsza-niz-sadzono/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 113. Data: 2020-04-21 22:30:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A kto ci powiedział że chce z tobą gadać, zwłaszcza że zachowujesz się jak ostatnia
    kłamliwa kurew. Kłamstwo i manipulacja to twoje drugie i trzecie imię. Napisałeś że
    ja napisałem że gospodarka ma się świetnie. Jeśli byś nie skłamał to by nie było
    całej sprawy. Dupa cię swedziala żeby skłamać a teraz jak sierotka Marysia złapana na
    robieniu loda za kasę popiskujesz jaki pokrzywdzony jesteś. Oczywiście że skłamałeś
    się nie przyznasz. Zawiaz koalicję z pizdziakiem. Mnie obojętne czy jednego albo
    dwóch baranów jebę na funty. Możesz również napisać że faktycznie skłamałeś i było to
    niepotrzebne a wtedy przeproszę Cię za to co napisałem.

  • 114. Data: 2020-04-21 23:21:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciebie JF chyba też dupa swędzi. Jak już nic się nie da odpowiedzieć to zjawiasz się
    Ty że swoją kolejną mądrością. Teraz też zajebałes jak łysy jajami o beton. Dobry
    jesteś w w szukaniu w necie. Poszukaj jakie było bezrobocie kiedy zaczęli rządzić
    przefarbowani czerwoni i opłacani przez nich kapusie szumnie zwani demokratyczna
    opozycja. Znajdź stronę na której podane są kolejne rządy i jakie za nich było
    bezrobocie. Pesymistyczne prognozy dla Polski to ~10% bezrobotnych na koniec roku.
    Pesymistyczne dla USA to 32% bezrobotnych na koniec 2020. Chwilowo na wirusie
    najlepiej wyszli Chińczycy. Ponieśli bardzo małe straty w ludziach i sprzęcie. Co
    stracili nadrobią produkcja masek, respiratorów a na koniec szczepionki. Kupią za
    usanskie dolary których mają do oporu tyle ropy ile dadza radę zmagazynować. W ten
    sposób jako bardzo duży konsument ropy zablokują możliwość dużych podwyżek cen ropy.
    Fikali z chińczykami usancy i się dofikali. Żeby tylko z wojny handlowej normalna z
    gwizdzacymi kulami się nie zrobiła. Chwilowo mnie wygląda na to że Chińczycy
    poświęcili pionka żeby wygrać gre z USA. A że wirusowymi odpryskami dostała reszta
    świata? Na każdej wojnie kule nie tylko do celu latają.

  • 115. Data: 2020-04-22 07:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A kto ci powiedział że chce z tobą gadać, zwłaszcza że zachowujesz
    > się jak ostatnia kłamliwa kurew.

    "Podaj kurwo tego jebanego karpia do chuja" ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 116. Data: 2020-04-22 07:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napisałeś że ja napisałem że gospodarka ma się świetnie. Jeśli byś
    > nie skłamał to by nie było całej sprawy.

    cytat:
    O jakim odmrożeniu mówisz. Obok mnie miasto remontuje dwie kamienice.
    Ludzie pracują normalnie. Tramwaje jeżdżą, paliwa prąd i gaz są. Ci co
    produkują pralki, zmywarki itp. po trzech tygodniach przestoju
    uruchamiają fabryki. Przez te trzy tygodnie nie było produkcji ale
    wykorzystali czas na gruntowne modernizację, tak powiedzieli w
    wiadomościach. Biura rachunkowe działaly czyli prowadzący działalność
    mieli co robić. Wiele szwalni przestawiło się na szycie maseczek. Mają
    zamówienia po 3 miliony sztuk. Znajomy co ma śpiewa knajpę w piecach do
    pizzy piecze chleb i sprzedaje. Mówi że chyba otworzenie knajpy było
    błędem, piekarnie trzeba było otwierać jak inni knajpy otwierali. Podobno
    kopalnie na pół gwizdka pracują. Ale węgla nakopane i leży na hałdach to
    się nie muszą wysilać. Który przemysł nie pracuje?

    jeżeli ta cała wypowiedzią chciałes powiedziec ze jest zle to imo musisz
    troche popracować nad retoryką. Wiem ze to wołanie na puszczy ale moze:
    mniej słów - wiecej sensu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 117. Data: 2020-04-22 08:05:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 19:15, Janusz pisze:

    > Zmień leki na mocniejsze albo płytę bo jesteś nudny.

    Ty też.
    A że nie zamierzam się więcej taplać w błotku z pisowskimi wieprzami,
    więc zgodnie żegnam z obietnicą:
    PIS DZBAN PLONK

  • 118. Data: 2020-04-22 08:08:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 19:09, J.F. pisze:

    > A co by zrobil Tusk, gdyby na niego padlo ... kto wie.
    > Raz tam mial epidemie grypy.

    I dobrze się skończyło, gospodarka przetrwała.
    Czyli o niebo lepiej niż w obecnym przypadku, w którym PIS zafundował
    jej recesję.

    > Zazwyczaj jedno do drugiego pasuje ...

    Chyba w Twojej chorej głowie.....
    W praktyce kolejki były, kolejek nie ma i nic więcej udowadniać nie trzeba.

  • 119. Data: 2020-04-22 08:48:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >I dobrze się skończyło, gospodarka przetrwała.

    Tylko Europa kupowala szczepionke, a Kopacz (?) nie kupila.
    Wtedy wyszlo na jej, bo grypa okazala sie niegrozna, wiec
    zaoszczedzila.
    Ale czy zrobila to z wiedzy, czy ze skapstwa ...

    >Czyli o niebo lepiej niż w obecnym przypadku, w którym PIS zafundował
    >jej recesję.

    Jakby tak podobnie nic nie robila, to ciekawe ile bysmy dzis ofiar
    mieli.
    Pewnie nic, bo przeciez testow tez by nie kupila.
    A jakby gospodarka pogrzebowa rozkwitla.
    I jakby budzet zaoszczedzil na ZUS ...

    >Chyba w Twojej chorej głowie.....

    Sklep tez jakos to liczy ...

    >W praktyce kolejki były, kolejek nie ma i nic więcej udowadniać nie
    >trzeba.

    Ja tam mialem kolejki do kas.
    Potem mialem kolejki przed sklepem. podobne czasowo.
    I chyba o to chodzilo, zeby byly przed sklepem.

    No i liczylem, ze te 3 osoby to za malo ... o ile wszystkie kasy
    bylyby czynne.
    A wczesniej rzadko sie to zdarzalo.

    J.

  • 120. Data: 2020-04-22 09:52:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-22 o 08:05, Cavallino pisze:

    > Ty też.
    > A że nie zamierzam się więcej taplać w błotku z pisowskimi wieprzami,
    > więc zgodnie żegnam z obietnicą:
    > PIS DZBAN PLONK
    No pokazałeś się jaki dzban jesteś.