    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: maseczki 2
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e9f28c5$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7on1i$cq7$3$Cav@news.chmurka.net>
    <5e9fe8d0$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <3...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <3...@g...com>
    Date: 28 Apr 2020 12:59:56 GMT

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > W Europie całe dwa zdiagnozowane przypadki wtedy były
    > Wtedy(połowa lutego) nikt w Polsce ani nikt w Europie(a i za bardzo
    > na świecie) nie przewidywał że wirus się tak rozprzestrzeni. WHO
    > pandemie ogłosiła dopiero miesiąc później. Ty tez penie nie
    > przewidziałes bo bys w przetargu wystartował i za greosze te
    > maseczki kupił Teraz to możemy sobie gdybać

    Ja to jestem za słaby grajek, ale bedac przedstawielem rzadu i widzac co
    sie dzieje w Chinach i nawet oceniajac prawdopodobienstwo tego ze
    przywlecze sie to do nas na 1% nie sprzedawałbym masek które mogłyby
    chociaz troche pomóc, zwłaszcza wiedzac ze odpowiednio wczesniej nie
    zadbało się o zabezpieczenie zapasów i wymiane sprzetu.
    A to wszystko za astronomiczna kwote ponizej 1mln złotych...

    Ale mi to w ogole sie wydaje ze skoro jest cos takiego jak ARM to ona
    powinna sie zajmowac zabezpieczaniem sprzetu na własnie takie okazje i
    tam sprzetu powinno jednak byc duzo a nie ze maseczki trzeba sprowadzac
    na gwałt kupujac gdzie popadnie w ostatniej chwili...
    Sprzetem nalezy rotowac, kupować nowy, ten odrobine starszy
    systematycznie zuzywac tak zeby magazyn ARM był pełny i miał w miare
    swiezy towar. Tak ja bym widział sens czegoś takiego.
    Ale przeciez wiemy czym sie ARM zajmował...

    BTW skoro te maski sie do niczego nie nadawały to po co wysyłano je do
    Chin w ramach pomocy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin