  • Data: 2020-04-13 16:15:54
    Temat: Re: maseczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważasz że bym się czepiał jak byś napisał coś z sensem? Do
    > produkcji roślin i hodowli zwierząt używa się wody. Żadnego odkrycia
    > nie zrobiłeś. Zawsze tak było. Dlatego hodowla zwierząt i produkcja
    > roslin odbywa się tam gdzie wody jest w wystarczającej ilości.
    > Chociaż ostatnio w roślinach sporo się zmieniło bo powstała
    > technologia umożliwiająca produkcję roślin z wielokrotnie mniejszym
    > zużyciem wody niż ma to miejsce przy uprawie tradycyjnej. Kolejne
    > przekłamanie, ja nazywam to manipulacja, to nie napisałeś co się z
> [...]

    Nie mam siły Zenku.
    Jeżeli przeczytasz chociaz 50% zawartości linków które dostałes przez
    ostatnie kilka miesiecy w tym temacie to bedziesz wiedział co na ten
    temat sadza ludzie znający sie na temacie.

    Wroc wtedy tutaj z ich tezami i je podwazaj.
    Ale nie zadawaj kurwa po raz piecdziesiaty tych samych pytań liczac na to
    ze tym razem otrzymasz rozne odpowiedzi.

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/17914
    12,1,polska-wysycha-
    czy-jestesmy-skazani-na-susze-i-pustynnienie.read

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie