  • Data: 2020-04-14 11:41:52
    Temat: Re: maseczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Policzmy więc:
    >
    > Na tone wołowiny zużycie 14,5mln litra wody by wychodziło.
    > W Polsce spada rocznie ok 0,5mln litrów deszczu na hektar.
    > Czyli tona wołowiny "zużywa" roczne opady z ok 30ha
    > Polska produkuje rocznie 0,6mln ton wołowiny
    > Czyli polska produkcja wołowiny zużywa całą wodę która napada
    > rocznie na 18mln ha. Powierzchnia Polski to 31mln ha
    > Jeśli się gdzieś walnąłem w obliczeniach to sprostuj proszę.

    Chcesz powiedziec ze w tym prostym rozliczeniu uwzgledniłes wszystko to
    co było w linku o suszy?
    CZyli zamiane ekosystemów ktore zatrzymuje wode w glebie i spowalniaja
    jej spływanie i odparowywanie na pola ktore sa potrzebne do uprawy roslin
    ktore to rosliny sa potrzebne do hodowli zwierzat?
    Naprawde chcesz powiedziec ze wszyscy ci ludzie zajmujacy sie zawodowo
    tymi tematami sie nie "znajom" i "chuja wiedzom" a znają się tylko ci co
    robia na hodowli interes?

    Naprawde uwazasz ze lakrze twierdzacy ze jemy ponad 2x wiecej miesa niz
    powinnismy zeby nasza dieta była zblilansowana "chuja wiedzom" i lepiej
    wiedzą hodowcy?

    Naprawde uwazasz, ze wszelkie organizacje zalecajace przestawienie naszej
    diety na zdecydowanie wieksza ilosc warzyw to ignoranci?

    Nie odpowiedziałes na pytanie w innym poscie - czy konsekwentnie
    podchodzic w ten sposób do wszystkich dziedzin nauki czy tylko do tej
    ktora dotyczy twojego interesu?

    Jak jestes chory to leczysz sie korzystajac z osiagniec nauki czy lecisz
    do dr Zieby?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka