  • Data: 2020-04-14 06:59:56
    Temat: Re: maseczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam czytać jak Ty bez zastanawiania się czy mogę sprawdzać i
    > wyciągać wnioski. Informacja z artykułu z linku " w Skierniewicach
    > zabrakło wody i będzie jak spadnie deszcz". Co na to władze
    > Skierniewic. Cytat "Pobór wody z dnia na dzień zwiększył się prawie
    > dwukrotnie. - Normalnie to zwykle ok. 6 tys. m? w ciągu doby, w
    > kilku ostatnich dniach było to 12 tys. m? w ciągu doby. Możliwości
    > Zakładu Wodociągów na dzień dzisiejszy to 8,5 tys. m?. I stąd też
    > wystąpiły braki - wyjaśniał prezydent." Jesteś w stanie zrozumieć że
> [...]

    Znowu skupiłes sie na detalu zamiast na zjawisku.
    Co do tego czy las zuzywa tyle samo wody co pole podpowiem ( co zreszta
    jest w tym i wielu innych artykułach) - las, łaki, bagna pomagaja bo
    zatrzymuja wode, spowalniaja jej spływanie itp itd.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze