    Subject: Re: maseczki
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 10 Apr 2020 18:36:05 +0200

    W dniu 2020-04-10 o 17:00, Cavallino pisze:

    > W tvpisa tak powiedzieli?
    > No to kłamali jak zwykle.

    > Sprawdzałem dziś nawet w aptekach w centrach handlowych.
    > Nie dość że ceny od 3,5 do 5 zł, to pojedynczych i tak nie ma.
    > Były te najdroższe, po 120 zł za 20 sztuk....

    Dzisiaj używałem maseczki wykonanej z kawałka cienkiej gąbki wzmocnionej
    warstwą fizeliny.

    Do zapięcia na uszy były użyte zwykłe gumeczki recepturki przypięte do
    tkaniny zwykłymi zszywkami biurowymi do papieru.

    Mając jakąkolwiek tkaninę (choćby nawet stare skarpetki czy stare
    koszule flanelowe lub potargane kalesony), woreczek recepturek oraz
    zszywacz do papieru za 10-15zł można wyprodukować kilkaset takich
    maseczek w ciągu 1 godziny oglądając w tym czasie wiadomości w TV, w
    których dziennikarze narzekają jak to nigdzie nie można kupić maseczek.

    Ja rozumiem, że ktoś może narzekać, że nie ma rękawiczek, bo ich tak
    łatwo się nie wyprodukuje samemu w domu, ale jak ktoś marudzi o kawałek
    szmatki na gębę to jest po prostu zwykłą pierdołą.