  • 1. Data: 2011-02-04 20:27:47
    Temat: mam N-nke i parę pytań
    Od: "ToMasz" <t...@g...pl>

    witam

    Dzieki Waszym poradom, stałem sie użytkownikiem telewizji satelitarnej. Udało
    mi sie zamontować antene i ustawić ją w poziomie na słońce (tak ze żadna
    korekta wg mniernika nie była konieczna) a w pionie ustawiłem "na pikanie"
    generowane przez odbiornik TV-n -iti 5720sx. Mam moc 90% i jakosc 100%.
    UStawiać dalej czy zostawić?
    Czy w tym odbiorniku, jeśli podłącze antene 2 kablami, będe mógł nagrywać
    jeden program a oglądać w tym samym czasie inny?
    czy da sie wyświetlić na ekranie TV pełny spis dostępnych kanałów/programów?
    Mam ponad 200 kanałów, ale chciałbym jakoś je poprzestawiać; właściwie to
    najchętniej wybrałbym ze 20 - resztę olał, jak to najwygodniej zrobić?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2011-02-04 21:28:05
    Temat: Re: mam N-nke i parę pytań
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]

    > Czy w tym odbiorniku, jeśli podłącze antene 2 kablami, będe mógł nagrywać
    > jeden program a oglądać w tym samym czasie inny?

    tak

> [...]
    > Mam ponad 200 kanałów, ale chciałbym jakoś je poprzestawiać; właściwie to
    > najchętniej wybrałbym ze 20 - resztę olał, jak to najwygodniej zrobić?

    setup/listy ulubionych kanałów (takie serduszko) nazywasz listę dodajesz do
    niej kanały które Ciebie interesują
    masz teraz swoją listę wchodzisz do niej i przestawiasz kanały jak chcesz

    Arek.

  • 3. Data: 2011-02-04 21:53:05
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-02-04 21:27, ToMasz pisze:
> [...]

    > Czy w tym odbiorniku, jeśli podłącze antene 2 kablami, będe mógł nagrywać
    > jeden program a oglądać w tym samym czasie inny?

    jezeli masz czarny dekoder to tak

    > czy da sie wyświetlić na ekranie TV pełny spis dostępnych kanałów/programów?

    od tego masz EPG
    a lista jest tu:
    http://n.pl/oferta/uslugi_dodatkowe/fta.html

    > Mam ponad 200 kanałów, ale chciałbym jakoś je poprzestawiać; właściwie to
    > najchętniej wybrałbym ze 20 - resztę olał, jak to najwygodniej zrobić?

    Daruj sobie i korzystaj z EPG

    G.

  • 4. Data: 2011-02-13 18:38:00
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Alias Awatar" <b...@a...eml> napisał w wiadomości
> [...]

    Fajnie, ale czemu akurat abonentem żałosnej "n"ki ?

  • 5. Data: 2011-02-13 18:42:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 19:38:00 +0100, Kuba napisał(a):

    > Fajnie, ale czemu akurat abonentem żałosnej "n"ki ?

    Bo konkurencja jest równie żałosna i w dodatku oferuje gorszy sprzęt?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2011-02-13 18:56:59
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 13 lutego 2011 19:42, Waldek Godel wyraził następujacą opinię:

    > Bo konkurencja jest równie żałosna i w dodatku oferuje gorszy sprzęt?

    Nie jestem zwolennikiem amerykańskiego "keep smiling", ale ciągłe pie...nie
    że coś jest żałosne a wszystko inne do dupy jest naprawdę męczące.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 7. Data: 2011-02-13 19:34:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Kuba pisze:

    > Użytkownik "Alias Awatar" <b...@a...eml> napisał w wiadomości

    > Fajnie, ale czemu akurat abonentem żałosnej "n"ki ?

    daVinci learning+nagrywarka i umowa na tylko 13 miesiecy
    ToMasz

  • 8. Data: 2011-02-13 19:39:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 13.02.2011 19:38, Kuba pisze:

    > Fajnie, ale czemu akurat abonentem żałosnej "n"ki ?

    bo ma niski abonament i dobry dekoder za free.
    oferta programowa jest u wszystkich bardzo podobra,
    różni się szczegółami.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2011-02-13 19:43:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 13.02.2011 19:38, Kuba pisze:
    > Fajnie, ale czemu akurat abonentem żałosnej "n"ki ?

    żałosny to Ty jesteś.
    jak masz jakiś argument to go najpierw podaj.
    pewnie związałeś się na lata umową i teraz wstyd się
    przyznać.
    każdy wybiera to co mu pasuje i na co go stać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux