  • 1. Data: 2011-02-02 13:33:29
    Temat: Multiroom w N był za drogi?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    No to będzie jeszcze droższy.

    http://satkurier.pl/news/63081/zmiany-w-ofercie-prom
    ocyjnej-nmultiroom-hd.html

    "Ceny za dekoder HD DVB-T:

    Wszystkie pakiety nMultiroom - cena zakupu dekodera HD DVB-T = 299 zł
    Mini Full-multiroom - cena zakupu dekodera HD DVB-T = 248 zł
    Full-multiroom - cena zakupu dekodera HD DVB-T = 199 zł"

    Warto poczytać komentarze, z wyliczeniami, iż dwa abo w N wychodzą taniej
    niż ta "promocja" na multiroom.

  • 2. Data: 2011-02-02 13:37:03
    Temat: Re: Multiroom w N był za drogi?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-02 14:33, Cavallino pisze:
> [...]
    > Full-multiroom - cena zakupu dekodera HD DVB-T = 199 zł"
    > Warto poczytać komentarze, z wyliczeniami, iż dwa abo w N wychodzą

    no cóż, jedni tracą, drudzy zyskują.
    dobrze, że spliter mi został :-)

  • 3. Data: 2011-02-02 16:23:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > Full-multiroom - cena zakupu dekodera HD DVB-T = 199 zł"
    >

    > Warto poczytać komentarze, z wyliczeniami, iż dwa abo w N wychodzą

    Znaczy jak zwykle - wskaż takie wyliczenie, bo ja widzę tylko takie,
    z których wynika sytuacja wręcz odwrotna niż ją przedstawiłeś.
    <cite>
    jeśli już:
    Opcja 1
    Abonament 54 zł * 24 m-ce = 1296 zł
    Multiroom na 24 m-ce 120 zł
    Aktywacja Turbo 199 zł
    Zakup 2 dekodera (na własność) 299 zł
    KOSZT 1914 zł

    Opcja 2
    Abonament 48zł *26 m-ce = 1248zł
    Abonament 48zł *26 m-ce = 1248zł
    Suma 2496 zł
    Aktywacja 2*48 zł
    Koszt 2592 zł
    Pod warunkiem że za 13 miesięcy będzie można przedłużyć umowę. W
    przeciwnym przypadku jeśli będą dostępne podobne oferty( czyli 13 mies.-
    48zł) bedziemy musieli zapłacić jeszcze dodatkowo opłatę aktywacyjną np
    48 zł x 2
    Suma: 2688zł
    </cite>