  • 1. Data: 2011-02-02 20:25:45
    Temat: polsat cbeebies wypowiedzenie umowy
    Od: j...@p...onet.pl

    od 1 lutego 2011 polsat zrezygnował z paczek kanałów BBC i tym samym pozbawił
    mojego dzieciaka kanału cbeebies.
    Mając to na uwadze, czy upoważnia mnie taka sytuacja aby wypowiedziec polsatowi
    umowe z uwagi na nie dotrzymanie warunków umowy, w której zawarta jest
    informacja, iz przez czas trwania umowy zapewnia mi on dostęp do kanałów tv
    które wybrałem w swoim abonamencie.
    Ktoś już to zdążył przerobić ?

  • 2. Data: 2011-02-02 20:57:12
    Temat: Re: polsat cbeebies wypowiedzenie umowy
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > zawarta jest
    > informacja, iz przez czas trwania umowy zapewnia mi on dostęp do kanałów

    http://www.favore.pl/forum/finanse-prawo-ubezpieczen
    ia/zmiana-oferty-
    programowej-a-zerwanie-umowy,1028,1.html

    czytaj i pisz wypowiedzenie...

  • 3. Data: 2011-02-03 12:33:25
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał

    > Ktoś już to zdążył przerobić ?

    Jestem w trakcie. Wyslalem wypowiedzenie z potwierdzeniem odbioru.

    Protz

  • 4. Data: 2011-02-03 18:37:52
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Feb 2, 8:25 pm, j...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > informacja,  iz przez czas trwania umowy zapewnia mi on dostęp do kanałów tv

    Na ich koszt zakup zestawu do odbioru BBC? W koncu takiemu bardzo
    malenkiemu to tytul wazniejszy niz to czy wzdychaja w dialekcie
    angielskim czy po naszemu.

    Brooks