  • 1. Data: 2011-02-03 08:37:44
    Temat: czy gdzieś już nadają z naziemnych sygnał cyfrowy?
    Od: "X-FACTOR" <g...@w...pl>

    Czy gdzieś już nadają z naziemnych sygnał cyfrowy? Może ktoś wie. Słyszałem
    konkretnie że w okolicach Bielska Podlaskiego ale to niezweryfikowana
    informacja.

  • 2. Data: 2011-02-03 09:52:38
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Czy gdzieś już nadają z naziemnych sygnał cyfrowy? Może
    > ktoś wie. Słyszałem konkretnie że w okolicach Bielska
    > Podlaskiego ale to niezweryfikowana informacja.

    Pytasz poważnie czy żartujesz? ;-)

  • 3. Data: 2011-02-03 11:03:41
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 03-lut-11 10:52:38, Robert_J napisawszy:

    > Pytasz poważnie czy żartujesz? ;-)

    Bo pewnie chodzi o jakieś konkretne miasto/województwo, ale o jakie to
    już do jasnowidza... ;-)

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 4. Data: 2011-02-03 11:32:24
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "D@niel"

    > Bo pewnie chodzi o jakieś konkretne miasto/województwo, ale o jakie to
    > już do jasnowidza... ;-)

    Obstawiam Białystok.

    pzdr
    olo

  • 5. Data: 2011-02-03 13:31:46
    Od: "Jasiek" <j...@w...pl>

    > Czy gdzieś już nadają z naziemnych sygnał cyfrowy? Może ktoś wie.
    > Słyszałem konkretnie że w okolicach Bielska Podlaskiego ale to
    > niezweryfikowana informacja.

    Jaja sobie robisz? Jeżeli naprawdę dopiero się wybudziłeś w wieloletniej
    śpiączki to poczytaj sobie to:
    http://www.emitel.pl/ lub http://forum.emitel.pl/
    http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie

  • 6. Data: 2011-02-03 13:56:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-03 14:31, Jasiek pisze:

    > Jaja sobie robisz? Jeżeli naprawdę dopiero się wybudziłeś w wieloletniej
    > śpiączki to poczytaj sobie to:
    > http://www.emitel.pl/ lub http://forum.emitel.pl/
    > http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie

    tak swoją drogą tempo mają niezłe.
    u mnie PIERWSZY nadajnik ma ruszyć dopiero
    w połowie wakacji :-)

  • 7. Data: 2011-02-03 15:38:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *pawell32* napisał(-a):

    > tak swoją drogą tempo mają niezłe.
    > u mnie PIERWSZY nadajnik ma ruszyć dopiero
    > w połowie wakacji :-)

    I będziesz mógł mówić o szcześciu jak ruszy w tym terminie. U mnie to
    już chyba jest czwarty termin uruchomienia dowolnego MUX i też go
    wkładam między bajki.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2011-02-04 06:13:44
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-03 16:38, Big Jack pisze:

    > I będziesz mógł mówić o szcześciu jak ruszy w tym terminie. U mnie to
    > już chyba jest czwarty termin uruchomienia dowolnego MUX i też go
    > wkładam między bajki.

    zgadza się. u mnie też jest to kolejny termin.

  • 9. Data: 2011-02-06 19:26:54
    Od: "axel" <a...@o...eu>

    Użytkownik "X-FACTOR" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy gdzieś już nadają z naziemnych sygnał cyfrowy? Może ktoś wie.
    > Słyszałem konkretnie że w okolicach Bielska Podlaskiego ale to
    > niezweryfikowana informacja.

    Tak, nadają.....odbieram 4 programy,... ale (100 km od granicy !) czeskiej
    TV !!!! i 8 ich stacji radiowych.....za to polskiej....ANI JEDNEJ
    !!!!!...."ponoć" pierwsza polska ma być na przełomie marca/kwietnia b.r. ?

    axel