  • 1. Data: 2011-02-02 21:03:08
    Temat: Tuner hybrydowy USB
    Od: "Grzegorz" <gwenc@poczta_on.et_p_l>

    Szukałem podobnego tematu w archiwum grupy przez Google, ale nie znalazłem.
    Przepraszam ewentualnych zirytowanych pytaniem.
    Pytanie z cyklu który wybrać.
    1) NotOnlyTV LV5HD
    2) Gigabyte U8300
    3) AVerTV Hybrid Volar HD lub AVerTV Hybrid Volar HX
    4) inny tuner hybrydowy na USB

    1 i 2 są w podobnej cenie (160 PLN). 3 to już ponad 100 PLN więcej, ale (chyba)
    ciekawa usługa w postaci SnugTV. Czy warto zapłacić o 75% więcej za 3?

    Analogowo do odbioru to kablówka, a cyfrowo DVB-T.

    Dziękuję z góry za poradę i pozdrawiam.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5841
    (20110202) __________

  • 2. Data: 2011-02-03 18:43:07
    Temat: Re: Tuner hybrydowy USB
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Feb 2, 9:03 pm, "Grzegorz" <gwenc@poczta_on.et_p_l> wrote:
> [...]
    5841 (20110202) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Chyba najlepsze opisy urzadzen znajdziesz na ebay. Dodatkowo
    wyczytalem, ze paluch do DVB-T ma odebrac sygnal a dopiero aplikacja
    go rozkodowac. Wobec tego nie szukaj specjalnie mpeg4 na polskie
    warunki a powinno byc wszystko jedno. Przynajmniej niektóre z urzadzen
    reklamuje sie, ze dzialaja równiez w Polsce pomimo tego ze wyraznie
    opisane sa jako mpeg2.
    Wracajac do hybrydowosci to widzialem niektóre urzadzenia z radiem
    cyfrowym a nie umiem powiedziec co z analogiem, np. do tvcable.

    Brooks

  • 3. Data: 2011-02-03 23:29:12
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2011-02-02 22:03, Grzegorz wrote:
    > Szukałem podobnego tematu w archiwum grupy przez Google, ale nie
    > znalazłem. Przepraszam ewentualnych zirytowanych pytaniem.
    > Pytanie z cyklu który wybrać.
    > 1) NotOnlyTV LV5HD

    Tego na pewno nie.

    Piotr

  • 4. Data: 2011-02-05 12:57:02
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    >Wracajac do hybrydowosci to widzialem niektóre urzadzenia z radiem
    >cyfrowym a nie umiem powiedziec co z analogiem, np. do tvcable.

    Bo w niektórych miejscach nadawano testowo w MPEG2 - dlatego działało , ale
    później nie będzie działać!

    K.