  • 21. Data: 2011-09-10 15:11:22
    Temat: Re: maly przemieszcz micra/yaris uwagi
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j4fifh$pfp$1@news.onet.pl...

    > Księgowy. Centralny wyświetlacz jest dużo tańszy niż normalny kokpit.
    >
    > ===========
    >
    > Czy możesz to rozwinąć?

    Jedna deska dla LHD i RHD - wystarczy ustawić zegary pod innym kątem.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 22. Data: 2011-09-10 15:44:28
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 10 Sep 2011 15:11:22 +0200, kamil/Endurorider.pl
    <f...@g...lp> wrote:

    > Jedna deska dla LHD i RHD - wystarczy ustawić zegary pod innym kątem.

    Nie jest i nie wystarczy: miejsce na kolumnę kierowniczą,
    otwór i zaślepka na poduszkę. Choć oczywiście redukuje liczbę
    wariantów (np. mniejsze różnice we wiązkach).

    http://moto.allegro.pl/toyota-yaris-05-09-deska-kons
    ola-rozdzielcza-i1763879551.html
    http://moto.allegro.pl/konsola-deska-toyota-yaris-1-
    0-02-gliwice-i1764422506.html
    http://moto.allegro.pl/toyota-yaris-08r-konsola-3xai
    rbag-2xpasy-i1769561249.html

    r.
    _____________

  • 23. Data: 2011-09-10 16:44:49
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Nie jest i nie wystarczy: miejsce na kolumnę kierowniczą,
    > otwór i zaślepka na poduszkę. Choć oczywiście redukuje liczbę
    > wariantów (np. mniejsze różnice we wiązkach).

    Masz rację, z tym że ja zastosowałem skrót myślowy jako uproszczenie. Mimo
    wszystko geneza desek z centralnym wyświetlaczem wywodzi się z cięcia
    kosztów i osobiście to nie cierpie tego patentu bo wyjątkowo mi sie to nie
    podoba.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 24. Data: 2011-09-10 20:38:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin a...mx

    > IMO nadal to błąd - ciut większe auto i po tygodniu nie będzie chciała
    > mniejszego. U mnie żona jeździ vanem po przesiadce z corsy i za chiny
    > już nie chce corsy.

    Kup jej Jelcza, zobaczymy co będzie. ;)

  • 25. Data: 2011-09-10 20:54:55
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 10.09.2011 09:15, uciu pisze:

    > to jest auto do pracy i po zakupy, wózek tam bedzie jechał okazjonalnie
    > bo gdzieś dalej jezdzimy vanem.

    I prawidlowo - po co jezdzic we dwojke po miescie duzym autem. My mamy
    Arose na miasto (bo mniejszy jest tylko Smart, ale ma jedynie 2 miejsca)
    i Sharana w trasy i uwazam to za bardzo dobry uklad dla rodziny,
    zakladajac, ze dojazdy do pracy kobiety to miasto.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 26. Data: 2011-09-11 08:15:50
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał w wiadomości grup

> [...]

    wszystko geneza desek z centralnym wyświetlaczem wywodzi się z cięcia
    kosztów i osobiście to nie cierpie tego patentu bo wyjątkowo mi sie to nie

    ================

    Po prostu Ci się nie podoba. Reszta - czyli ten "skrót myślowy" - to lipa.
    Próbujesz dołożyć ideologię do swoich przekonań. Żadne ułatwienie dla budowy
    lewostronnych pojazdów to nie jest, bo w Yarisie nie ma żadnej symetrii.

  • 27. Data: 2011-09-11 08:22:38
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]

    > Próbujesz dołożyć ideologię do swoich przekonań. Żadne ułatwienie dla
    > budowy lewostronnych pojazdów to nie jest, bo w Yarisie nie ma żadnej

    Popatrz na deski tego typu czyli symetryczne a następnie pomyśl chwilę czy
    taniej jest robić takie elementy do wszystkich samochodów bez względu ne
    miejsce kierownicy czy taniej jest robić dwa różne typy dla LHD i RHD kiedy
    zegary są za kierownicą.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 28. Data: 2011-09-12 12:14:06
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak uciu nawija makaron na uszy:

    > Szukam malego wozidla dla żony.
    > Co jeszcze z maluchów polecacie?
    > Zalezy mi na aucie jak najmniej korodującym:-) mało palącym i z
    > mozliwosci zagazowania

    Hyundai Getz. Egzemplarze doinwestowane w porownaniu do tojoty,
    jakosciowo nie odbiega od tojoty a cena bardziej atrakcyjna.
    Klimatyzacja dosc czesto, szyby elektryczne z tylu rowniez, nie
    koroduje. Sam szukalem takiego.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 29. Data: 2011-09-12 19:04:44
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.28d7f9ce8b2945bd9896ba@news.onet.pl...

    > Sam szukalem takiego.

    a co z Yarisem?

  • 30. Data: 2011-09-20 12:34:46
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Arbiter nawija makaron na uszy:

    > Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    > wiadomo?ci news:MPG.28d7f9ce8b2945bd9896ba@news.onet.pl...

    > a co z Yarisem?

    Adam, na drugie auto w rodzinie - kobitke wyslalem na szkolenie typu B
    ;-)

    "Jedynka" poszla do zyda 2,5 roku temu (ciezko bylo sie rozstac)-rodzina
    sie powiekszyla wiec musialem zamienic na kombi z sig'a ;-)

    BTW: Y2 jest ze wszechmiar srednia konstrukcja - jedyna zaleta jest
    ilosc miejsca w porownaniu z Y1, jakosc ASO (bezkonkurencyjna) oraz
    bezawaryjnosc. Cala reszta jest albo niepoprawiona albo spieprzona:

    -tandetne wnetrze
    -trakcja pozostawiajaca wiele do zyczenia (chociaz lepiej niz Y1)
    -wszechobecna drozyzna za niewiadomo co
    -ubogie wyposazenie w kazdej wersji lub brak uposazenia
    -spasiona dupa (1.3 ledwo daje rade)
    -"nowy" silnik 1.0 jest pomylka w Y2
    -brak indywidualnego charakteru auta jaki byl dostepny gratis w Y1 ;)

    Niestety, lekki i zwinny zapizdzacz jakim byl Y1 to juz historia ;-)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec