  • 1. Data: 2009-10-04 20:05:39
    Temat: maly [OT] szybki polaryzujace
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    stalem sie posiadaczem sporej ilosci okularow polaryzaujacych, takich
    jak kiedys uzywano w kinie oka, przy dawnym placu dzierzynskiego w
    warszawie. pewnie nawet stamtad pochodza.

    swego czasu udalo mi sie zmajstrowac, krotki filmik 3D z uzyciem
    podobnych szybek, z takim sobie efektem, choc glebie bylo widac.

    mialby ktos jakis, pomysl aby uzyc te okularki (szybki) w celach
    fotograficznych? <rs>

  • 2. Data: 2009-10-04 20:11:53
    Temat: Re: maly [OT] szybki polaryzujace
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-04 22:05:39 +0200, rs <n...@n...spam.pl> said:

    > mialby ktos jakis, pomysl aby uzyc te okularki (szybki) w celach
    > fotograficznych?

    Projekcja slajdów z dwoma rzutnikami.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-10-04 21:33:38
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 4 Oct 2009 22:11:53 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    wrote:

    >Projekcja slajdów z dwoma rzutnikami.

    dzieki. to wlasnie robilem z tym filmem 3D. <rs>

  • 4. Data: 2009-10-05 05:49:33
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    > Projekcja slajdów z dwoma rzutnikami.
    > [...]

    Zapewne miałeś na myśli slajdy 3D? Oglądałem kiedyś bardzo dawno temu taką
    prezentację - efekt faktycznie powalający. Poza dwoma rzutnikami z filtrami
    i okularkami dla każdego widza potrzebny był jeszcze specjalny ekran.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2009-10-05 14:36:39
    Temat: Re: Re: maly [OT] szybki polaryzujace
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    wrote:

    >Projekcja slajdów z dwoma rzutnikami.

    Pamiętaj o tym, że ekran z materiału nieprzewodzącego znosi
    polaryzację. Potrzebujesz więc ekranu z metalu.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2009-10-05 16:18:34
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 05 Oct 2009 16:36:39 +0200, Paweł Pawłowicz

    >Pamiętaj o tym, że ekran z materiału nieprzewodzącego znosi
    >polaryzację. Potrzebujesz więc ekranu z metalu.

    moglbys cos wiecej o tym ekranie, uzytym w takiej sytuacji napisac?

  • 7. Data: 2009-10-05 20:48:45
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 05 Oct 2009 16:36:39 +0200, Paweł Pawłowicz

    > moglbys cos wiecej o tym ekranie, uzytym w takiej sytuacji napisac?

    Ja moge napisac, ze takie ekrany to chyba najdroższa czesc całej zabawy.
    Zobacz
    http://stereos.com.pl/teor.php?id=b02#slajd

    Tam tez możesz popytać

    MaW