  • Data: 2018-01-29 02:52:16
    Temat: Re: malejąca jasność LED
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:2861476488$20180128235927@squadack.com...
    > Jak sobie przypomnę dyskusje sprzed ledwie kilku lat, czy stać nas
    > będzie na domowe oświetlenie LED, to mi się teraz śmiać chce. W
    > mieszkaniu syna, po remoncie jest już tylko oświetlenie LED (głownie
    > MR16/GU10 Philipsa).

    Ale jednak to przeraźliwie fioletowe światło, czego często na pierwszy rzut
    oka nie widać, bo się kryje w barwie, dopiero przyjrzenie się samemu
    światłu, czy oświetlanym obiektom...
    Bo i ja chcę wymienić całkiem (na razie "dogorywają" świetlówki), ale nie
    chcę, aby mi trupem świeciło (nie, nie rozbraja mnie to, po prostu wrażenie
    jest głupie).

    No, zauważam (coraz bardziej, zwłaszcza w ulicznych LED) ten składnik widma,
    nie mają go żarówki... Świetlówki też prawie nie, a przynajmniej nie ma
    takiego mrocznego wrażenia... Jak to rozwiązaliście?
    Może po prostu olać, skoro w sumie nie przeszkadza?

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej